Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@10:50:41 GMT

30 ميليارد ريال کالاي قاچاق درالبرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۳۸۵۶

30 ميليارد ريال کالاي قاچاق درالبرز کشف شد

خبرگزاري آريا - کرج- ايرنا- فرمانده انتظامي البرز با اشاره به جديت پليس در مبارزه با کالاي قاچاق گفت: در عملياتي ضربتي 30 ميليارد ريال کالاي قاچاق در اين استان کشف شد.

سردار عباسعلي محمديان روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي کسب گزارشي مبني بر دپوي يک محموله کالاي قاچاق، موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اجراي اين عمليات 30 تن روغن خوراکي احتکارشده در شهرستان نظرآباد کشف و يک نفردستگير شد.
وي اضافه کرد: همچنين در بازرسي از انبار ديگر نيز مقادير زيادي توتون و تنباکو قاچاق کشف و يک نفر دراين زمينه دستگير شد.
محمديان يادآورشد: اجراي طرح ملي مقابله با کالاي قاچاق و قاچاق کالا به صورت ويژه دراين استان درحال اجرا است.
وي گفت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزيع، خريد و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست مي شود نسبت به رعايت قوانين و مقررات موضوعه از جمله قوانين مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنين رعايت ضوابط گمرکي و توزيع فروش کالاهاي قاچاق توجه داشته باشند.
محمديان يادآورشد: در صورت مشاهده تخلف ،علاوه بر ضبط کالاها، وسايل حمل و نقل و همچنين انبار يا مکان نگهداري و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزاي نقدي سنگين و ساير مجازات هاي قانوني محکوم مي شوند.
وي، نقش مردم را در مبارزه با پديده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، توليد و اشتغال کشور را با مشکلات عديده اي روبرو مي کند،بسيار تاثيرگذار دانست.
2098/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک