Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، بیان کرد: دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از تاریخ 29 مرداد لغایت 2 شهریور ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی گفت: ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی، آشنایی خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و معرفی آخرین تولیدات جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازی های فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، آموزشگاه‌های هنری و مهد کودک محصولات خود را عرضه خواهند نمود.
طاهرخانی اظهار کرد: بیش از 50 مشارکت کننده از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، همدان، یزد و اصفهان در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع محصولات و تولیدات خود را عرضه خواهند نمود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد: دهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در مدت برگزاری، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برگزار خواهد شد.
1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آئین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می‌شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش‌های محلی توانمندی‌های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از ساعت ۱۵ الی ۲۱ همراه با بازی‌های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6097703

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای عمل کرده بودند | او را با نامردی رها کردند
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند