Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور اظهار داشت: افزایش اعتماد عمومی و سطح رضایتمندی جامعه در گرو تقویت روزافزون رابطه ملت با نظام حاکمیتی است که در این میان  روحانیون باید روحیه امید و نشاط معنوی را در جامعه زنده کنند.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون از گروه های ارزشی و مورد اعتماد جامعه هستند و پیوند عمیق این قشر با  مردم بر هیچ کس پوشیده نیست، لذا  امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که سطح ارتباط در حلقه ملت و مسئولان از سوی مبلغان دینی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانپور با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی از اعمال تحریم و تهدیدهای مختلف، واگرایی بین مردم و مسئولان است اظهار داشت: مبلغان دینی از تریبون های خود در راستای اطلاع رسانی و  بیان توطئه های دشمنان و تقویت وحدت ملی و تشریح دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب استفاده کنند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: امنیت حاکم بر جامعه یکی از دستاوردهای انقلاب است که با نیم نگاهی به امنیت کشورهای همسایه قطعا شکرگذار و قدردان این نعمت ارزشمند خواهیم بود.

قربانپور با اشاره به برنامه های دشمنان نظام در حوزه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خاطرنشان کرد: فرزندان برومند ایران اسلامی بعد از انقلاب با تیزهوشی، غیرت و بصیرت از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی تلاش های ارزنده ای را به انجام رسانده اند و امروز نیز این همت و تلاش تداوم دارد.

کد خبر 4378546

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی انقلاب اسلامی ایران علما و روحانیون مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آخوند «الله قلی توماچ» در محفل انس با قرآن کریم و ‌کاروان قرآنی بهار در بهار در روستای «یلمه سالیان» بخش وشمگیر شهرستان آق قلا، اظهار کرد: اگر کودکان و نوجوانان از همان سنین کودکی با قرآن مأنوس شده و قرآنی تربیت شوند و به آن عمل کنند، در آینده انسان و جامعه قرآنی خواهیم داشت.
 
به گفته وی؛ در چنین صورتی جامعه ای سالم خواهیم داشت و قطعا این افراد به دشمنان هم پشت خواهند کرد، اگر اینطور نباشد و به قرآن عمل نکنیم باعث می شود که دشمن نفوذ کند.
 
این کارشناس علوم دینی و مذهبی استان گلستان با عنوان اینکه عمل به قرآن کریم سبب توسعه سبک زندگی اسلامی و قرآنی می شود، تصریح کرد: فرد مومن و مسلمان باید فکر و ذهنش با قرآن باشد و بدان عمل کند و اعمال و رفتارهای وی قرآنی باشد، سعی دشمنان بر این است که می خواهند هرکسی را که بخواهد به قرآن عمل کند را از آن دور کنند.
 
وی افزود: همانطوری که به زیبایی قرآن می خوانیم و تلاوت می کنیم، می بایستی به زیبایی هم به قرآن عمل کنیم.
 
به گفته وی؛ امروز تمام سعی و تلاش دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف برای دور کردن نوجوانان و جوانان از قرآن کریم متمرکز شده و فضای مجازی یکی از این ابزارهای دشمنان است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان