Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:53:17 GMT

مقامات عرب درگذشت «کوفی عنان» را تسلیت گفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۲۱۰

مقامات عرب درگذشت «کوفی عنان» را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، بسیاری از مسئولان و مقامات جهان عرب درگذشت کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل متحد را تسلیت گفتند.

احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات و محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی درگذشت این مقام سابق سازمان ملل متحد را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات یمن وابسته به انصارالله، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن، غسان سلامه فرستاده سازمان ملل به لیبی، عمرو موسی دبیر کل اسبق اتحادیه عرب و محمد البرادعی مدیر سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی درگذشت کوفی عنان را تسلیت گفتند.

کد خبر 4378567

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه عرب سازمان ملل متحد کوفی عنان مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا ایران فلسطین رژیم صهیونیستی عربستان سعودی عراق روسیه سوریه ترکیه جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ افغانستان تحریم اقتصادی ایران آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی