Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:56:20 GMT

والورده: مسی ما را بد عادت کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۳۲۹

والورده: مسی ما را بد عادت کرده است

سرمربی بارسلونا از عملکرد لیونل مسی در دیدار دیشب برابر آلاوس تمجید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا بامداد یک‌شنبه در هفته‌ نخست لالیگا با سه گل آلاوس را شکست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: نمی‌توان آرام بود. همیشه استرس خواهید داشت چون نمی‌دانید در لحظات بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است حریفتان بازی را در اختیار بگیرد یا این که شما توانایی باز کردن بازی را داشته باشید.

سرخی روبرتو در نیمه اول در مرکز بازی کرد اما در نهایت فیلیپ کوتینیو توانست گلزنی کند. سرمربی بارسلونا در این باره گفت‌: قصد داشتیم از بازیکنانی که دیرتر خود را به اردو ملحق کردند استفاده نکنیم. ترجیح دادیم کوتینیو بیشتر استراحت کند. او توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند دریبل و شوت بزند.

سرمربی اسپانیایی در ادامه‌ افزود: بازی‌های مهمی پیش رو داریم و همه بازیکنان مهم خواهند بود.

لیونل مسی در این دیدار دبل کرد. والورده درباره عملکرد درخشان ستاره تیمش گفت: مسی همیشه هواداران را شگفت زده می‌کند. او با عملکرد خوبش ما را بد عادت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ارنستو والورده تیم فوتبال بارسلونا ليونل مسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم