Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر امور خارجه پیشین با انتشار تصاویری از آخرین دیدار خود با کوفی عنان در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت دبیرکل پیشین سازمان ملل را تاسف‌برانگیز خواند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،  علی‌اکبر ولایتی با انتشار تصاویری از آخرین دیدار خود با کوفی عنان در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت دبیرکل پیشین سازمان ملل را تاسف‌برانگیز خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر امور خارجه پیشین در این پیام تصریح کرده است: می‌توان او را سیاستمداری برجسته که تلاش می‌کرد با درک واقعی‌تر از شرایط منطقه‌ای و بین المللی، جایگاه مناسب تری را برای سازمان ملل متحد ترسیم کند دانست. درگذشت او تاسف برانگیز بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کوفی عنان مجمع تشخیص مصلحت نظام سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود