Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:05:12 GMT

رژیم گیاه خواری مخصوص افراد با غلظت بالای خون

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۵۹۲

رژیم گیاه خواری مخصوص افراد با غلظت بالای خون

رکنا: رژیم گیاه خواری غلظت خون را کاهش می دهد.

باید توجه داشت که هیچ گاه گیاه‌خواری به صورت دائم به کسی توصیه نمی‌شود زیرا گیاه یک غذای کامل نیست و بدنمان به گوشت احتیاج دارد. انرژی بدن و عضله‌سازی آن از طریق مصرف گوشت دریافت می‌شود.

 عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: افرادی که پرخونی یا سنگینی خون دارند با گیاه‌خواری می‌توانند غلظت خون خود را کم کنند اما اگر به صورت دائم آن را ادامه دهند به سردی مزاج،‌ کم‌خونی، ضعف، لرز، خستگی و کسالت دچار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت‌الله مسعودی عضو انجمن علمی طب سنتی ایران در خصوص گیاه‌خواری گفت: این نوعی رژیم‌ درمانی است و با توجه به مزاج افراد مختلف به آنها توصیه می‌شود. گیاه‌خواری تولید خون غلیظ را کم کرده و به بازسازی بدن کمک می‌کند.

وی افزود: باید توجه داشت که هیچ گاه گیاه‌خواری به صورت دائم به کسی توصیه نمی‌شود زیرا گیاه یک غذای کامل نیست و بدنمان به گوشت احتیاج دارد. انرژی بدن و عضله‌سازی آن از طریق مصرف گوشت دریافت می‌شود.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران افزود: افرادی که پرخونی یا سنگینی خون دارند با گیاه‌خواری می‌توانند غلظت خون خود را کم کنند اما اگر به صورت دائم آن را ادامه دهند به سردی مزاج،‌ کم‌خونی، ضعف، لرز، خستگی و کسالت دچار می‌شوند.

این متخصص طب سنتی نشانه‌های افرادی که سنگینی خون دارند را این گونه بیان کرد صورت گلگون، احساس کسالت، خمیازه، سنگینی و یا سابقه پرخوری، مصرف زیاد گوشت و خوراک‌های غلیظ. این افراد بهتر است با مشورت پزشک Doctor طب سنتی گیاه‌خواری را آغاز کنند و متخصص با توجه به مزاج هر فرد مدت زمان مشخصی را به وی تجویز می‌کند. ممکن است این رژیم برای کسی دو هفته و برای دیگری چندین ماه نیاز باشد.

مسعودی افزود: علاوه بر کسانی که سنگینی خون دارند افرادی که به مشکلات معده و کبد دچار هستند نیز به گیاه‌خواری توصیه می‌شود اما نیاز است این افراد حتماً تحت‌نظر متخصص این رژیم را آغاز کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه طب سنتی طب طب سنتی پزشک Doctor خون کاهش دندانپزشکی رژیم گیاه خواری غلظت خون عکس ایران زندگی فیلم زن حوادث مرد بیمارستان کودک زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعضای خانواده ارتباطات صریح و صادقانه ای با هم دارند و تفاوت‌های فردی یکدیگر را می‌پذیرند و عواطف خود را آشکارا ابراز کرده و احساس ارزشمندی و عزت نفس در یکدیگر ایجاد می‌کنند.

وی یکی از اصول تقویت سلامت روانی در خانواده را اصل وجود روحیه قدردانی و سپاسگزاری در میان اعضای خانواده دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای خانواده، در صورت انجام کارهای مفید و در راستای پیشبرد مصالح خانواده، از سوی اعضای دیگر خانواده مورد قدردانی قرار بگیرد که این قدردانی می‌تواند به صورت کلامی و یا غیرکلامی باشد.

ابراهیمی گفت: آنچه یک خانواده بهنجار را از خانواده نابهنجار متمایز می‌کند، فقدان مشکلات نیست بلکه وجود یک ساختار نیرومند و کارآمد برای حل مشکلات است.

رئیس بهداشت و درمان مشگین شهر تصریح کرد: خانواده‌های سالم، ساختار درونی خود را برای پذیرش موقعیت‌های متغیر و بحرانی، اصلاح می‌کنند، در حالی که خانواده‌های ناکارآمد ساختار خشک خود را که در برخورد با وضعیت جدید کارآمد نیست حفظ می‌کنند.

کد خبر 6086725

دیگر خبرها

  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • انعطاف بالای حماس در مذاکرات برای آتش بس در غزه + جزئیات
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • آسمان این شهر نارنجی شد
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟