Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:08:53 GMT

کنارگذر غربی مهران تا اربعین آماده می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۶۶۳

کنارگذر غربی مهران تا اربعین آماده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی روز یکشنبه در چهارمین جلسه کمیته سوخت و حمل و نقل اربعین که در پایانه مرزی مهران با حضور حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده و اعضا این کمیته برگزار شد با اعلام این خبر تصریح کرد: بهره برداری از این مسیر می تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهرستان مهران و پایان مرزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تردد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری زوار اربعین در این ایام افزود: اولین تلاش ما احصاء مشکلات سال های گذشته و برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات در کمیته های ۱۳ گانه اربعین است که یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین آنها کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین است که تلاش کنیم اقدامات و فعالیت ها با سرعت و شتاب بهتری در جهت خدمات رسانی بهتر نسبت به ادوار گذشته انجام شود .

معاون استانداری ایلام با اشاره به اقدامات عمرانی در جهت بهبود مسیرهای منتهی به مرز مهران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم متناسب با عملیات عمرانی که در حال اجراست، بحث ایمن سازی و نصب علائم و دیگر اقدامات از جمله برنامه ریزی برای توقفگاههای بین راه، افزایش سرویس های بهداشتی و آسفالت محوطه ی پارکینگ ها هم اقدامات مناسب صورت گیرد.

وی تأکید کرد : با توجه به این مراسم اربعین به سمت ماههای گرم پیش می رود باید برای این فصل هم برنامه ریزی های لازم در جهت سوخت رسانی، اسکان، آبرسانی و دیگر موارد برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

کرمی رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح فوری معابر را از جمله اقدامات ضروری برای اربعین دانست و بیان داشت: رفع نقاط حادثه خیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران و رفع مشکلات پارکینگ ها از جمله اقداماتی که باید برای اربعین امسال در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

کد خبر 4378666

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد کرمی اربعین حسینی مرز مهران مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز که با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، معاونان استاندار و فرمانداران و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: از رویداد بزرگی مانند سالروز عملیات بازی دراز" می‌توانیم شرایط بهتری را برای استان کرمانشاه رقم بزنیم و باید از این فرصت برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین تبیین مجاهدت‌های مردم شجاع ایران و استان کرمانشاه در برابر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی استفاده شود.

وی با تاکید بر انجام مناسب وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در گرامیداشت برنامه سالروز حماسه بازی دراز افزود: با توجه به فرصت چند روزه برای برگزاری مراسم سالگرد این حماسه بزرگ، دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند با نهایت کوشش در جهت برگزاری مطلوب این رویداد مهم تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه میزبانی و برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز را اقدامی مهم و مؤثر برای جذب بیشتر زائر در ایام اربعین به استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: در این مراسم ضمن گرامیداشت برنامه‌های ویژه می‌توانیم که یک مقدمه و فرصت بیشتری را برای جذب زائر اربعین با عنوان جملاتی مانند «اربعین منتظر شما هستیم و …» ایجاد کنیم.

صحرایی با اشاره به پیش بینی حضور حدود ۳۵ هزار نفر در مراسم گرامیداشت بازی دراز گفت: باید در این مراسم به شناساندن بیشتر فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان کمک کنیم و زمینه‌ای هم برای به عرصه رساندن توانمندی‌ها و صنایع دستی مردم شهرستان‌های اطراف این مراسم فراهم شود و این کار مستلزم ارائه جذابیت‌های ابتکاری است.

کد خبر 6079320

دیگر خبرها

  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم)
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران