Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:22:51 GMT

شهادت نتيجه و پاداش کار مردان بزرگ است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۷۷۴

شهادت نتيجه و پاداش کار مردان بزرگ است

خبرگزاري آريا- نماينده ولي‌فقيه در کرمانشاه گفت: شهادت نتيجه و پاداش کار مردان بزرگ است چون در زندگي صداقت، سلامت و اخلاص داشتند و اميدواريم بتوانيم راه اين عزيزان را ادامه دهيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي، آيت‌الله مصطفي علما نماينده ولي‌فقيه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه به همراه هوشنگ بازوند استاندار، سردار بهمن ريحاني فرمانده سپاه نبي اکرم (ص) و حجت‌الاسلام‌والمسلمين هادي عسگري مديرکل بنياد کرمانشاه با حضور در منزل شهيد آزاده سردار «حمد الله دکامي»، ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار را گرامي داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آيت‌الله علما در اين ديدار خطاب به خانواده اين شهيد والامقام گفت: شما خانواده شهيد دکامي بايد از اين اوصاف و مناقبي که در خصوص اين شهيد گران‌قدر عنوان مي‌شود، خوشحال و مسرور باشيد و اين نتيجه اخلاص و مجاهدت اين شهيد عزيز است.
نماينده ولي‌فقيه در کرمانشاه با بيان اينکه شهيد دکامي سرمايه نظام و پشتوانه‌ انقلاب و کشور است، افزود: شهادت نتيجه و پاداش کار مردان بزرگ است چون در زندگي صداقت، سلامت و اخلاص داشتند و اميدواريم بتوانيم راه اين عزيزان را ادامه دهيم.
هوشنگ بازوند در ادامه با تجليل از مقام والاي شهيد دکامي گفت: سبک زندگي اين شهدا بايد به نسل‌هاي آينده منتقل شود زيرا زندگي و شهادت اين شهدا در جامعه اثرگذار است و سبک و سياق اين عزيزان بايد براي آيندگان ثبت و ضبط شود.
استاندار کرمانشاه با تاکيد بر اينکه آثار شهدا بايد براي آيندگان ثبت و ضبط شود، همان‌طور که امام راحل (ره) خانواده‌هاي معظم شهدا را چشم‌ و چراغ کشور مي‌دانست ما نيز بايد زندگي شهدا و صبر و استقامت خانواده‌هاي آنان را الگوي خود قرار دهيم و تلاش کنيم اين آثار ثبت شود.
در ابتداي اين ديدار حجت‌الاسلام‌والمسلمين عسگري با بيان اين مطلب که شهيد حمد اله دکامي به همراه پدر بزرگوارشان مدت 10 سال در اسارت رژيم بعث عراق بودند، مطالبي در وصف شهيد دکامي که مفسر قرآن بود، بيان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهادت نتيجه پاداش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه شهید سردار حجازی نقش برجسته‌ای در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشت، گفت: در زندگی شهید سید محمد حجازی زندگی شهادت‌گونه متبلور بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرتیپ علی رزمجو صبح امروز در مراسم سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی با حضور جمعی از پاسداران سپاه استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهید حجازی با ویژگی‌های شاخص و نمونه خود اقدامات بسیار گران‌بهایی را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی نقش مهم این شهید در صحنه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهید حجازی در اوج توطئه‌های دشمن در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی با آرامش خاطر اقدامات ارزنده‌ای را مبتنی بر فرامین امامین انقلاب انجام می‌داد.

رزمجو با بیان اینکه شهید حجازی با استفاده از آموزه‌های دینی در راستای اهداف الهی انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد اظهار کرد: صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به برخی از ویژگی‌های شاخص شهید سید محمد حجازی گفت: صبر و استقامت، ایمان به خدا، رعایت نظم و انضباط، اعتماد به نفس بالا، اخلاق، رفتار و کردار نیک بخش کوچکی از ویژگی‌های این شهید والا مقام محسوب می‌شود‌.

وی نقش مهم شهید سردار حجازی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را برجسته دانست گفت: در زندگی شهید سید محمد حجازی زندگی شهادت‌گونه متبلور بود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست