Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون فرهنگي و آموزشي بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: ايثار و شهادت متعالي‌ترين سطح سرمايه اجتماعي است و جامعه ايثارگري به‌عنوان سرمايه‌گذاران اصلي از مسئوليت ويژه براي نقش‌آفريني در عرصه بازتوليد اين سرمايه برخوردار هستند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاوياني راد روز پنج شنبه 25 مردادماه در همايش معتمدين معين و پيام‌آوران ايثار استان لرستان بابيان اينکه مؤلفه‌هاي ايثار اجتماعي، اعتماد و مشارکت است، گفت: ايثار و شهادت متعالي‌ترين سطح سرمايه اجتماعي است، دشمن امروز به دنبال از بين بردن اعتماد و مشارکت در کشور است و در اين ميدان جامعه ايثارگري به‌عنوان سرمايه‌گذاران اصلي از مسئوليت و موقعيت ويژه‌اي براي نقش‌آفريني در عرصه حفظ و بازتوليد اين سرمايه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در شرايط کنوني توسعه و تقويت زيرساخت‌هاي معتمدين معين و پيام‌آوران، راهبردي اساسي تلقي مي‌شود.
گفتني است، در اين همايش پيام‌آوران ايثار و معتمدين معين به بيان نقطه نظرات خود پرداختند.
همچنين معاون فرهنگي و آموزشي بنياد در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي در مجتمع توان‌بخشي ايثار لرستان، بابيان اين‌که آزادگان کساني هستند که سختي‌هاي ديگران در برابر آنها هيچ است، گفت: زماني که همه حس مي‌کنند به انتهاي مشکلات رسيده‌اند کافي است پاي حرف آزادگان بنشينند تا بفهمند سختي به چه معناست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ايثار شهادت سرمايه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: عملیات خاکریزی، تسطیح و بستر سازی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.

علی نایبی افزود: این عملیات به مساحت هزار متر مربع به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر، با خاکریزی ۴۵ کامیون به حجم ۹۰۰ تن خاک مناسب کاشت در بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی آغاز شد.

معاون شهردار منطقه ۱۹ گفت: در مرحله بعدی خاک تخلیه شده با لودر تسطیح و برای بستر سازی و کاشت درخت و درختچه آماده می‌شود.

علی نایبی افزود: با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت برای شهروندان، ۳۰۰ اصله درخت و هزار و ۷۰۰ عدد درختچه در این محدوده برای توسعه فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند