Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@06:47:47 GMT

نمایشی از جلوه‌های حضور جهادگران گروه درمانی امام رضا(ع) در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۸۱۸

نمایشی از جلوه‌های حضور جهادگران گروه درمانی امام رضا(ع) در اهواز

‍‍‍‍‍‍

گروه جهادی امام رضا(ع) با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی در اهواز مستقر شدند و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به کودکان کار و افراد نیازمند مناطق مختلف اهواز در درمانگاه شهرداری اهواز خدمات درمانی ارائه کردند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، خدمات دندانپزشکی و پزشکی گروه جهادی امام رضا(ع) با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به کودکان کار و افراد نیازمند مناطق مختلف اهواز در درمانگاه شهرداری اهواز ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خدمات توسط 40 نفر شامل دندانپزشک، دو پزشک و هشت دستیار و ماما از ساعت 9 صبح تا ساعت 19 به مدت 7 روز و روزانه 120 تا 150 از کودکان و افراد بی‌بضاعت را شامل می‌شد و با همراهی مردم و دعای خیر آنها پایان پذیرفت.

بنا به گفته احمد سراج رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز نقطه عطف حضور گروه جهادی امام رضا(ع) در اهواز معاینه و درمان دندانپزشی کودکان کار نقاط مختلف اهواز با همکاری موسسات خیریه است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر

رئیس ستاد نماز جمعه تهران با اشاره به رضایت تهرانی‌ها از برنامه‌های شهرداری تهران در عید فطر گفت: تمامی تلاش‌های صورت گرفته، حاکی از رضایت بالای مردم بود. امیدواریم در نماز عید فطر ۱۴۰۴، شاهد خدمت‌رسانی کامل‌تر و جامع‌تری به مردم عزیز باشیم. - اخبار اجتماعی -

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری؛ رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر و رئیس ستاد نماز جمعه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اقدامات فرهنگی و خدماتی شهرداری تهران در نماز عید فطر امسال و تفاوت آن با سال‌های قبل اظهار کرد: از شهردار تهران، اعضای شورای شهر تهران و معاونین شهردار بویژه معاون فرهنگی و امور اجتماعی، معاون خدمات شهری و محیط زیست و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تشکر می‌کنیم که پای کار بودند.

وی با اشاره به حضور گسترده مجموعه عظیمی از عوامل مدیریت شهری شامل مترو، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و خدمات شهری در نماز عید فطر امسال گفت: نماز عید فطر به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی، پس از یک ماه روزه‌داری، با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و از عظمت و شکوه خاصی برخوردار است.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: هرگونه اقدام فرهنگی و اجتماعی برای تجلی و شکوه این عید و بندگی خداوند، از اهمیت بالایی برخوردار و بسیار مورد تاکید است. نماز عید سعید فطر، علاوه بر بعد سیاسی و اعتقادی، جنبه جشن و شادی نیز دارد که پیش از این کمتر به آن توجه می‌شد.

بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه برای استقرار و حضور هموطنان در نماز عید فطر باید امکانات ویژه‌ای فراهم می‌شد و برای این میزبانی نیاز به تدارک جشن‌ها و کارهای فرهنگی ویژه داشتیم، گفت: برای میزبانی، باید تدارک جشن و اقدامات فرهنگی مناسب را می‌دیدیم که با همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری تهران و مجموعه‌های این معاونت، اقدام خاصی رقم خورد.

وی درباره برگزاری پویش روزه اولی‌ها، بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار، پویش روزه‌اولی‌ها به همت معاونت فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.در این پویش، برنامه‌های متنوعی از جمله مداحی و سرودخوانی اجرا شد که جلوه خاصی به نماز عید فطر بخشید.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران، ادامه داد: صبحانه به طور متنوع و با سلیقه خوب توزیع و از روزه‌داران پذیرایی شد که مورد استقبال نمازگزاران قرار گرفت. بعد از نماز نیز خانواده‌ها در فضای فرهنگی مناسب در موکب‌های مردمی پذیرایی شدند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به توزیع هدایا توسط نوجوانان به کودکان در نماز عید سعید فطر بیان کرد: برنامه توزیع هدایا توسط نوجوانان به کودکان اقدامی بسیار ارزشمند و نیکو بود. 200 موکب سیار در این برنامه حضور داشتند و 30 هزار هدیه به کودکان حاضر در داخل و محوطه مصلی اهدا شد.

رییس ستاد نماز جمعه تهران درباره توزیع هدیه به کودکان افزود: نوجوانان، کوله پشتی‌هایی سرشار از هدیه به دوش، در میان جمعیت حاضر شده بودند و با شور و اشتیاق، هدایا را میان کودکان داخل و خارج از مصلی توزیع می‌کردند.

وی تاکید کرد: تمامی تلاش‌های صورت گرفته، حاکی از رضایت بالای مردم بود. امیدواریم در نماز عید فطر 1404، شاهد خدمت‌رسانی کامل‌تر و جامع‌تری به مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد