Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لابه‌لای اخبار بین‌الملل، تصاویر جالبی از رخدادهای مهم وجود دارد که می‌تواند برای مخاطب قابل توجه باشد. آنچه در این گزارش آمده، دست‌چین تصاویری از گوشه و کنار حوادث جهان در هفته گذشته است.

یکی از نیروهای ویژه ارتش پاراگوئه در حال رژه مقابل رئیس‌جمهور بنیتز حمام آوارگان سودانی در قایق نجات اسپانیایی در مدیترانه سوزان بِرو مادر یکی از قربانیان حادثه شارلوتزویل در سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی و بسیاری دیگر در سالگرد آن حادثه علیه سفیدپوستان نژادپرست در آمریکا تجمع کردند. تجمع در واشینگتن علیه برتری طلبان سفیدپوست و سازمان تندرو Unite The Right عملیات ضد قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در محلات ریودوژانیرو نشست وزیر خارجه پیشین بریتانیا با خبرنگاران (!) در کنار خانه وی تصویر هالیوودی از منطقه‌ای سوخته بر اثر آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا کلیسای سنت نیکولاس درفرانکفورت و یک هنرمند خیابانی که برای مردم و گردشگران حباب می‌سازد. اردوگاه آوارگان در شمال کنیا و دختری که از شکستگیِ در به دوربین زل زده است. انتخاب ایلان عمر، نماینده سومالی-آمریکاییِ مجلس ایالتی به نامزدی در انتخابات کنگره در مینه‌سوتا از سوی حزب دموکرات. وی تا 12 سالگی در اردوگاه آوارگان در کنیا زندگی کرده است. فرشی از گل در بروکسل که نشانی از منطقه گواناخواتو در مکزیک را در خود دارد. چشم‌انداز مسجد‌الحرام از نزدیک غار حرا در مکه مکرمه. حاجیان آمده مراسم حج تمتع می‌شوند. تصویر واقعی از دو فضانورد روسی در فضا تحویل غذا توسط سازمان‌ مردم‌نهادِ مکزیکی به مسافران قطارِ در حال حرکت ابراز احترام مردم و سربازان کره شمالی به مجسمه یادبود دو رهبر پیشین موعد سالانه فروش گوسفند در اسکاتلند که طی آن در یک روز تا 15 هزار گوسفند خرید و فروش می‌شود. یک مجتمع مسکونی در محله‌ای شلوغ از هنگ‌کنگ ارسال راکت دلتا-4 توسط ناسا به سمت خورشید مرگ حدود 40 نفر در ژنوای ایتالیا بر اثر تخریب یک پل هوایی تصویر دیگری از پل هوایی در ژنوای ایتالیا که تخریب شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ اردوگاه آوارگان انتخابات آمریکا بازار گوسفند رژه نظامی رهبر کره شمالی مواد مخدر ناسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • ببینید | قدردانی آوارگان فلسطینی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا