Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@16:21:18 GMT

ساماندهی موکب ها اربعین حسینی در بهمئی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۸۵۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کهگیلویه وبویراحمد ، افروغی امام جمعه شهر لیکک با اشاره به فلسفه قیام عاشورا گفت: امام حسین (ع ) در مبارزه با فساد و ظلم حاکمان دوران خود درس ظلم ستیزی و آزادگی به ما داد تا زمینه مبارزه با زیاده خواهی و استکبار ستیزی را برای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سنایی فرماندار بهمئی نیز گفت: گرامیداشت قیام عاشورا و اربعین حسینی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک فراوانی می‌کند و پیاده روی روز اربعین بزرگترین مانور اقتدار جهان تشیع است و در سال‌های گذشته ثابت شده که ایران اسلامی میتواند در اوج نا امنی بهترین مدیریت را در زمینه برگزاری این همایش بزرگ داشته باشد.
استقرار یک موکب در سه راهی امیر حاضر توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و یک موکب دیگر در کشور عراق (مسیر نجف به کربلای معلی)با محوریت هیئت رزمندگان اسلام، برگزاری جلسه ای توجیهی به منظور آموزش مسئولان کاروان ها و زائران اربعین، واریز کمکهای نقدی به حساب اعلام شده توسط مدیران موکب ها و ستاد بازسازی عتبات شهرستان نزد بانک ملی لیکک، ساماندهی مراسم پیاده روی جاماندگان از اربعین شهرستان(ویژه روز اربعین ) از مهمترین مصوبات این نشست بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما شبکه دنا کهگیلویه و بویراحمد بهمئی فرماندار سنایی اربعین حسینی عاشورای حسینی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی