Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@17:11:55 GMT

برگزاری‌مراسم‌تشییع پیکر برادرشمخانی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۵۲۹۰

برگزاری‌مراسم‌تشییع پیکر برادرشمخانی

پیکر مرحوم مهندس هادی شمخانی، برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز (یکشنبه) در شهر اهواز تشییع و به خاک سپرده شد. ناطقان: در سالروز شهادت پنجمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام محمد باقر (ع) و در مراسمی که صبح روز یک‌شنبه در محل مصلای مهدیه اهواز برگزار شد، پس از اقامه نماز بر پیکر مرحوم هادی شمخانی توسط آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ، پیکر وی به سمت بهشت آباد اهواز تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مردم قدرشناس استان خوزستان و شیوخ و سران عشایر عرب و مسئولان استان  برگزار شد پیکر مهندس هادی شمخانی از محل مصلای مهدیه اهواز به سمت بهشت آباد تشییع  ودر جوار مزار برادران شهیدش محمد و حمید شمخانی در بهشت‌آباد اهواز آرام گرفت.

مهندس هادی شمخانی متولد ۱۳۳۱ که از کارشناسان برجسته و متخصص در صنایع نفت بود، عمر با برکتش را در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مسیر اعتلای صنعت نفت کشور صرف نمود و در واپسین ساعات روز پنج شنبه۲۵ مردادماه  مصادف با چهارم ذی الحجه لبیک گویان به جوار رحمت الهی پر گشود.
بنا بر گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، بر اساس خواست و تاکید دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی عموم بزرگوارانی که علاقه مند به بیان تسلیت به ایشان می باشند با قرائت فاتحه و صلوات برای آمرزش این فقید سعید و علو درجات شهدای دفاع مقدس و مدافعین معزز حرم اهل بیت(ع) دعا نمایند و از صدورآگهی تسلیت ، اهدای تاج گل و مواردی از این دست جدا خودداری فرمایند.
منبع: ایسنا برچسب ها: مراسم تشییع ، برادر شمخانی ، هادی شمخانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مراسم تشییع برادر شمخانی هادی شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می کنند.

‏حتی اگر معاریف و استوانه های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899911

دیگر خبرها

  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت