Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه هوینس مایل نیست در بایرن مونیخ، دپارتمان ورزشهای الکترونیک دایر شود، رالف رایشرت، مدیرعامل لیگ ورزشهای الکترونیک آلمان ESL با انتشار مقاله‌ای در مجله‌ی آلمانی فوکوس، خطاب به هوینس از او خواست در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و باشگاه بزرگ ایالت باواریا را به حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیک وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، ورزشهای الکترونیک در چند سال اخیر رشدی بسیار سریع را پشت سر گذاشته و به کسب و کاری بسیار سودمند و وسوسه‌برانگیز تبدیل شده است که گردش مالی‌اش به میلیونها دلار بالغ می‌شود. چندین باشگاه بوندس‌لیگایی با تاسیس دپارتمانهای eSports در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. باشگاه‌های لایپزیش، ولفسبورگ، اشتوتگارت، شالکه، بایر لورکوزن و نورمبرگ به صنعت بازی‌های کامپیوتری وارد شده و در این کسب و کار پرسود به فعالیت مشغولند.


با وجود اینکه هوینس مایل نیست در بایرن مونیخ، دپارتمان ورزشهای الکترونیک دایر شود، رالف رایشرت، مدیرعامل لیگ ورزشهای الکترونیک آلمان ESL با انتشار مقاله‌ای در مجله‌ی آلمانی فوکوس، خطاب به هوینس از او خواست در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و باشگاه بزرگ ایالت باواریا را به حوزه‌ی ورزش‌های الکترونیک وارد کند.


رایشرت در مقاله‌ی خود خطاب به هوینس نوشت:" من ورود به eSports را به شما توصیه می‌کنم".


اما با وجود رونق بسیار زیاد بازار ورزشهای الکترونیک رایشترت با دیدی واقع‌بینانه بعید می‌داند که اولی هوینس نظر خود را به این زودی‌ها تغییر دهد.


هوینس در گذشته برای توصیف مدل کسب و کار eSports از واژه‌ی چرند استفاده کرده بود و حالا هم به نظر می‌رسد به هیچ وجه قصد ندارد از موضع خود کوتاه بیاید. او در ماه ژوئن، پیشنهاد ارائه شده توسط هیات مدیره‌ی بایرن برای بازگشایی یک دپارتمان ورزش‌های دیجیتال را وتو کرد. هوینس تنها عضو هیات‌مدیره‌ی باشگاه بود که با این ایده مخالفت می‌کرد. هوینس در اوایل ماه جاری هم بار دیگر به ایده‌ی ورود eSports به بایرن حمله کرده و گفت:"  اگر حکومت بخواهد برای این ماجرا حتی یک یورو بدهد اسراف و دور ریختن پول است. جوانها باید در زمین تمرین، در میدان واقعی ورزش کنند. در بایرن مونیخ هم تلاشهایی برای اضافه کردن ورزشهای الکترونیک انجام شده. من با این مخالفم ولی راستش در این مخالفت نسبتاً تنها هستم".

هیچکس این را انکار نمی‌کند که بایرن مونیخ برندی جهانی است ولی سوال این است که با اضافه شدن eSports، برند بایرن چقدر بزرگتر و موفق‌تر خواهد شد؟ در نگاه اول به نظر می‌رسد بایرن مونیخ با اصرار بر عدم حضور در این جبهه مقدار بسیار زیادی درآمد، فرصت تبلیغاتی و بازاریابی را از دست داده است. در سال ۲۰۱۶ فروش محصولات ورزش‌ الکترونیک در دنیا چیزی در حدود ۴۹۳ میلیون دلار بوده و کارشناسان معتقدند این رقم در سال جاری به ۹۰۰ میلیون دلار خواهد رسید. در آلمان این رقم در سال گذشته ۵۰ میلیون یوور بوده و تخمین زده می‌شود در پایان سال ۲۰۱۸ به رقم ۹۰ میلیون یورو افزایش یابد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اولی هوینس بایرن مونیخ قدس آنلاین ورزشهای الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است

ستاره انگلیسی بایرن مونیخ باور دارد که هنوز برای کسب اولین جام دوران حرفه ای خودش شانس زیادی دارد.

طرفداری | هری کین پس از اینکه نتوانست در شمال لندن به جام قهرمانی مهمی دست پیدا کند، در تابستان ۲۰۲۳ به همکاری طولانی مدت خود با تاتنهام خاتمه بخشید. انتظار می رفت انتقال پرخرج او به آلمان، برای او جام به ارمغان بیاورد.

با این حال، بایرن مونیخ در تلاش برای کسب افتخارات بزرگ با مشکلاتی مواجه شده است، زیرا بایر لورکوزن به شکلی تاریخی عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد. کین و هم تیمی هایش نیز در جام حذفی داخلی متحمل شکست شدند و تنها لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان مسیر رسیدن به یک جام پیش روی خودشان می بینند.

آن ها به مرحله نیمه نهایی آن رقابت ها رسیده اند، جایی که با رئال مادرید روبرو خواهند شد. کین به اسپورت برزیل در مورد عدم نگرانی اش از جام نبردن گفت: 

فکر می کنم تنها کسی که باید چیزی را به او ثابت کنم، خودم هستم. من همیشه در مورد پیشرفت و تلاش برای هر روز بهتر شدن صحبت می کنم. نتیجه گرفتن یعنی انجام کارهای درست، آماده‌سازی و انجام خیلی کارهایی که مردم نمی بینند. البته می دانم این که تا به حال در دوران حرفه ای ام جام نبرده ام، دشوار بوده، اما همچنین می دانم که سال های زیادی پیش رو دارم و در بایرن مونیخ هستم تا به آن اهداف هم دست پیدا کنم. در لیگ قهرمانان فرصتی داریم تا کار بزرگی انجام دهیم. پس انگیزه من همین است و به همین کار ادامه خواهم داد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • فیلم| بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب