Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@21:18:06 GMT

یادواره 150 آزاده شهید و متوفی گیلان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۵۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان امام جمعه موقت تهران در مراسم نکوداشت یادواره 150 آزاده شهید و متوفی گیلان در رشت با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت : پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب رمز موفقیت آنان در مواجهه با دشمن بعثی بود بطوریکه پیام انقلاب و نظام اسلامی را به بهترین وجهی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی زندگی آزادگان در اردوگاه های حزب بعث را سرشار از درس های عبرت آموز و انسان ساز توصیف کرد و افزود : بدون تاسی از ارزش‌ها و توکل به خدا تحمل رنج و تنگناهای دوران اسارت برای43 هزار آزاده سربلند کشورمان  غیر ممکن بود.
وی عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون پایمردی و ایثار فرزندان رشید این سرزمین دانست و بهترین شیوه قدرشناسی و ادای دین به  آنها را خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای تسریع در روند توسعه همه جانبه و پایدار کشور عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یادواره آزادگان شهید و متوفی امام جمعه موقت تهران رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در نخستین روز از هفته عقیدتی سیاسی، یادوراه ۶۶ شهید مربی این نهاد برگزار شد.
سردار بوعلی با بیان این که شهدای عقیدتی سیاسی، مربی اخلاق بودند افزود: این شهدا در کنار حضور در کلاس درس، در سنگر‌ها و در لباس رزم، هم گام با دیگران از میهن دفاع کردند.
وی ادامه داد: این یادواره، سرآغازی برای برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان فارس است و تا چهارم آبان ماه امسال، سالروز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، ۷ هزار یادواره شهید در استان فارس برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در یادواره شهدا از خانواده ۶۶ شهید عقیدتی سیاسی سپاه فجر تجلیل به عمل آمد.
سالروز شهادت آیت الله مطهری در سپاه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی