Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی،  جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور، در پی اعتراض دو روز گذشته مسافران پرواز  تفلیس ـ اصفهان مبنی بر کشف حجاب اجباری زنان ایرانی در فرودگاه، گفت: متاسفانه چند روز پیش شاهد هتک حرمت به زنان عفیف هموطنان در تفلیس گرجستان بودیم. زنان عفیف ما را وادار کردند که با درآوردن شال، روسری و مانتویشان در انظار عموم برای سوار شدن به هواپیما از گیت عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این عمل وقیحانه پلیس تفلیس به دور از انسانیت، آداب و قوانین بین المللی است و در تمامی دنیا به پیروان ادیان مختلف الهی احترام می‌گذارند و حق آنان می‌دانند که به اعتقادات و باورهای دینی شان عمل نمایند.

بیابانی تصریح کرد: پلیس گرجستان نیز ملزم به احترام گذاشتن به باورها و اعتقادات زنان ایرانی و مسلمان است و ما متاسفیم که برخی کشورها با وجود روابط دیرینه‌ای که با کشور بزرگ و مسلمان ایران داشته اند، با هدایت‌های صهیونیزم و استکبار جهانی دست به اقدامات خلاف عرف و قوانین بین الملی می‌زنند.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور، این اقدام را هدایت شده دانسته و افزود: آمریکا و صهیونیزم با هیچ کشوری دوست نیست و فقط به دنبال منافع و اهداف استکباری خودش است و بی شک روزی خواهد آمد که با آنان که به این شیاطین خوش خدمتی کرده اند، برخوردهای ظالمان و استکباری کنند و حق ملت آنها را نیز تضییع نمایند. 

وی تاکید کرد: ما به‌شدت این عمل شنیع و به دور از عرف بین المللی پلیس گرجستان را محکوم می‌کنیم و باید دولت گرجستان در این مورد به دستگاه دیپلماتیک کشورمان توضیح داده و از مردم ایران و زنان عفیف ما عذرخواهی کند.

بیابانی افزود: از وزارت خارجه کشورمان نیز می خواهیم که با جدیت و بر اساس عزت ملت بزرگ و عزیز ایران اسلامی این موضوع را پیگیری کنند و نگذارند عزت ملی مردم عزیزمان خدشه دار شود، تا دیگر شاهد چنین بی حرمتی هایی در هیچ جای جهان نسبت به هموطنان عزیزمان نباشیم.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان تصریح کرد: یک روی صحبت من هم با برخی خانم های نماینده مجلس و معاون محترم ریاست جمهوری در امور زنان است که از حقوق زنان حمایت می کنند و جای سوال است که چرا در چنین شرایطی سکوت کرده اند و از حق مسلم زنان هموطن مان حمایت نمی کنند و این سکوت معنادار است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری اجتماع و زنجیره انسانی خودجوش مردم کرمان در حمایت از دادستانی و نیروهای انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

حسین انجم شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان،این روزها در سطح کشور شاهد اجرای طرحی به نام طرح نور برای مقابله با هنجارشکنی‌های مربوط به حوزه حجاب و عفاف هستیم، اظهار داشت: اجرای این طرح مدتی است که از سوی نیروی انتظامی با همراهی قوه قضائیه و گروه‌های جهادی و مردمی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با حمایت گسترده مردمی همراه شده و نتایج قابل توجهی نیز به دنبال داشته است، گفت: در جامعه اسلامی، علوی و اهل‌بیتی ما همیشه بحث حجاب و عفاف زنان و دختران مورد تاکید بوده و یکی از مسائل مهم جامعه ایرانی و اسلامی ما بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام انقلاب بعد از شکست در عرصه‌های مختلف، سنگر عفاف و حجاب را نشانه گرفته‌اند و با جنگ رسانه‌ای در تلاش هستند تا جامعه اسلامی‌ایرانی ما به ویژه زنان و دختران را از هویت و اصالت خود دور کنند، ادامه داد: دشمن امروز به دنبال فرو ریختن کرامت انسانی و بنیان خانواده‌های ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است، افزود: زنان و دختران ما در طول تاریخ همواره در تلاش بودند که عفت و حجاب و هویت و اصالت خود را حفظ کنند و اجرای این طرح در واقع صیانت از حقوق بانوان است.

انجم شعاع با اشاره به اینکه عفت زنان و دختران ایرانی همیشه زبانزد بوده است و همین زنان پاکدامن و اصیل ایرانی هستند که در دامن خود فرزندانی خوب را پرورش دادند که حافظ این کشور و اسلام بودند، گفت: دشمن به درستی فهمیده که اگر بخواهند به این جامعه و کشور آسیب برسانند باید هویت، اصالت و عفت را از زنان و دختران ایرانی بگیرد.

وی با بیان اینکه هنجارشکنان کف خیابان، هم به خود و هم به جامعه و حریم خانواده‌ها ضربه و آسیب می‌زنند و باید در برابر آنها ایستاد، افزود: مردم دیار حاج قاسم همیشه پایبند و عامل به ارزش‌ها بوده و هستند و تنها تعداد کمی افراد غافل را در جامعه مشاهده می‌کنیم که از هویت و اصالت خود دور شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به حمایت مردم دیار حاج قاسم از طرح نور، بیان کرد: اجتماع و زنجیره انسانی خودجوش مردم کرمان عصر امروز همزمان با نماز مغرب و عشا در حمایت و تقدیر از دادستانی، نیروهای انتظامی، گروه‌های جهادی و مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟