Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد:فیلم‌های منتخب سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به صورت همزمان در گیلان اکران می شوند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا،فیروز فاضلی با اعلام این خبر افزود: ١٢ فیلم این دوره از جشنواره شامل هفت فیلم ایرانی و پنج اثر خارجی با هماهنگی‌های به‌عمل آمده در استان اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : این فیلم‌ها از نهم تا چهاردهم شهریورماه در سینما میرزا کوچک رشت اکران خواهد شد.
فاضلی، با اشاره به اکران هر فیلم در دو نوبت، تصریح کرد: در مجموع طی شش روز ، ٢٤ اکران در نوبت های عصر به نمایش درمی آیند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه احتمال تغییرات در فیلم‌های منتخب طی چند روز آینده وجود دارد، افزود: به محض قطعی شدن آثار قابل اکران در استان، اطلاعات لازم در تارنمای این اداره‌کل منتشر خواهد شد.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از هشتم تا چهاردهم شهریورماه ١٣٩٧ به دبیری علیرضا رضاداد در اصفهان برگزار می‌شود.
1881 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره كودك و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی