Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@18:59:42 GMT

وزارت جهاد کشاورزی مسئول مدیریت بر بهسازی خاک شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۵۶۳۹

وزارت جهاد کشاورزی مسئول مدیریت بر بهسازی خاک شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند مسئولیت مدیریت و نظارت بر ورود، تولید، بسته بندی و توزیع انواع کودها، بهسازی های خاک برعهده وزارت جهاد کشاورزی است.

  به گزارش خبرگزاری شبستان، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی با ماده 10 لایحه حفاظت از خاک که در رابطه با مدیریت و نظارت و تولید و بسته بندی انواع کودها و بهسازی های خاک است با 131 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش در ماده 10 لایحه حفاظت از خاک آمده است:

مسئولیت مدیریت و نظارت بر ورود، تولید، بسته بندی، توزیع، فروش، مصرف و ثبت و پایش کیفیت انواع کودها، بهسازی های خاک و بهبود دهنده های رشد شیمیایی- آلی و زیستی بر عهده وزارت می باشد.

 

تبصره - سموم موضوع قانون حفظ نباتات مصوب 1346/2/15 تابع دستورالعمل های زیست محیطی و سایر قوانین و مقررات مربوط می باشد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عزت الله انتظامی روزنامه های ورزشی فوتبال ایران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خشکسالی آمریکا شیراز ورزش ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهاد کشاورزی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید و بسته بندی ده‌ها تن مربای توت فرنگی در کارخانه (فیلم) فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان