Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف مواد خوراکی و ظروف تفلون احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با اشراف اطلاعاتی کارکنان پلیس امنیت عمومی شهرستان بهار، ۲ انبار حاوی انواع مواد خوراکی و ظروف تفلون قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی از این ۲ انبار، ۱۴۳ تن انواع مواد خوراکی احتکار شده از جمله قند، حبوبات، شکر، برنج، روغن به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۸ هزار و ۲۷۴ عدد ظروف تفلون خارجی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت: در مجموع ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالا کشف و  متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال، با قانون شکنان به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4378723

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار شهرستان بهار فرماندهی انتظامی همدان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان

علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی