Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@15:47:19 GMT

فرهاد رهبر برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۵۸۹۱

جامعه > آموزش - فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد و طهرانچی رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی به جای او این پست را تحویل گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه فوق‌العاده و فوری هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی‌اکبر ولایتی تشکیل شد و با تصمیم اعضاء فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

 

 

 

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : فرهاد رهبر - علی اکبر ولایتی - دانشگاه آزاد اسلامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرهاد رهبر علی اکبر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود

کریم کیاکجوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا تدوین پروپوزال مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری را از برنامه‌های سال جاری این واحد دانشگاهی عنوان و اظهار کرد: در حوزه مهارت نیز کارگاه‌های متنوعی برگزار و در نظر داریم مدرسه عالی مهارتی تنیس که مجوز آن دریافت شده را در سال 1403 راه‌اندازی کنیم.

ثبت 3 واحد و شرکت فناور

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه آشنایی با نحوه ثبت اختراع و شرکت دانش‌بنیان از مهم‌ترین فعالیت‌ها و دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در حوزه علم و فناوری و تولید دانش‌بنیان در سال گذشته بود، افزود: برنامه سال جاری این واحد دانشگاهی در حوزه علم و فناوری و دانش‌بنیان ثبت سه واحد و شرکت فناور که از مرحله هسته عبور کرده‌ و برگزاری کارگاه‌های مربوطه خواهد بود.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی گفت:‌ اکنون در این واحد دانشگاهی ۶ هسته فناور مستقر هستند که محصولات این هسته‌ها شاملِ تخت و تشک طبی آبی، لباس ایزوله کارگاهی، اپلیکیشن ورزشی، ساخت دستگاه سی‌ان‌سی فوم نمای ساختمان، ضریب نفوذپذیری مایعات در بتن و استارتر موتور‌های دوزمانه می‌شود.

کیاکجوری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در حوزه کارآفرینی دارای مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و سال گذشته بیش از ۱۰ کارگاه مرتبط از قبیل کاریابی مهندسی و اشتغال پایدار را در سطح دانشجویی برگزار کرده و مشاوره‌های شغلی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است.

وی با تأکید بر توسعه زیست‌بوم فناوری در کشور گفت: زیست‌بوم فناوری و نوآوری به‌عنوان یکی از ارکان اقتصاد دانش‌بنیان در جوامع توسعه‌یافته، نیازمند تدوین برنامه‌های ساختارمند و حمایتی است. در این راستا ارتباط هدفمند با صنایع، حمایت از هسته‌ها و واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد و ایجاد شرکت‌های خلاق در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی قرار دارد.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با حدود ۳ هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری