Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@07:35:15 GMT

افتتاح بقالی خودران در آریزونا (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۵۹۴۱

افتتاح بقالی خودران در آریزونا (+عکس)

سوپرمارکت موسوم به Kroger اعلام کرد فاز آزمایشی خودروی خودران مجهز به اجناس سفارش داده‌شده توسط مشتریان را از فروشگاه «فرای فود» در اسکاتسدل شروع کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، استارتاپ Nuro که دو سال پیش توسط مهندسان سابق گوگل برای توسعه فناوری خودروی خودران راه‌اندازی شد، با کروگر در این کار مشارکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان از طریق سایت کروگر یا اپلیکیشن تعبیه‌شده می‌توانند اجناس خود را برای همان روز یا روز بعد سفارش داده و دریافت کنند.

در فاز اول خودروهای تویوتا پریوس مجهز به فناوری خودران Nuro این کار را به انجام رسانده و کالا را تحویل مشتری می‌دهند.

البته هر خودرو به دلایل امنیتی یک راننده نیز همراه خود دارد تا در مواقع ضروری خودرو را هدایت کند. «دِیو فرگوسن» مؤسس Nuro می‌گوید آریزونا مرکز تست فناوری‌های خودران شده است. اوبر، وایمو، لیفت و سایر کمپانی‌ها تست‌های خودران خود را در آریزونا انجام می‌دهند.

اخیراً گوگل (وایمو) و وال مارت نیز طرحی مشابه برای دلیوری اجناس بقالی به درب خانه‌ها در فونیکس را شروع کردند و حالا سیستم جدید رقیب تازه آن‌ها می‌شود.آمازون نیز با خرید «هول فودز» سیستمی مشابه را راه‌اندازی کرده تا تحت برنامه پرایم به مشتریان پر و پا قرص خود اجناس روزانه را تحویل دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربردی‌ترین یخچال برای فروشگاه‌ها

انواع کاربردی ترین یخچال‌های فروشگاهی مانند یخچال‌های پرده هوا، موتور سرخود، ویترینی و...به عنوان انتخابی ایده‌آل برای فروشگاه‌ها محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از وبلاگ تجهیز فرایند، یه یخچال خنک، یه عالمه مشتری! به چه معناست؟ بدین معنا که کاربردی ترین یخچال برای فروشگاه ها نه تنها مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را در دمای مناسب نگه می‌دارد، بلکه نقشی کلیدی در جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش ایفا می‌کند. انواع یخچال‌های فروشگاهی مانند یخچال‌های پرده هوا، موتور سرخود، ویترینی و... با مزایای منحصر به فرد خود، به عنوان انتخابی ایده‌آل برای فروشگاه‌ها محسوب می‌شوند. به عبارت دیگر یخچال‌های فروشگاهی یکی از تجهیزات مهم هر فروشگاهی هستند که برای نگهداری و همچنین به نمایش گذاشتن مواد غذایی و نوشیدنی ها به کار می‌روند. بنابراین انتخاب یخچال مناسب می‌تواند کیفیت و تازگی محصولات را حفظ نموده و جلب رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.

بررسی عوامل موثر در انتخاب یخچال فروشگاهی صنعتی برای کسب و کار

انتخاب یخچال مناسب برای فروشگاه یک سرمایه‌گذاری مهم محسوب می‌شود. زیرا یخچال‌ها می‌توانند به طور چشمگیری بر سودآوری کسب و کارها تاثیر بگذارد.

یکی از چالش‌هایی که هر فردی در زمان راه‌اندازی فروشگاه ممکن است با آن درگیر شود، انتخاب یخچال فروشگاهی مناسب است. در این خصوص تجربه یکی از مشتریان فروشگاه تجهیز فرایند سیستم که در زمینه فروش انواع یخچال های فروشگاهی فعالیت دارد را بررسی می‌کنیم.

خرید یخچال صنعتی

دلیل انتخاب تجهیز فرایند برای خرید یخچال صنعتی

یکی از مشتریان تجهیز فرایند می‌گوید چند سال پیش که قصد راه‌اندازی فروشگاه مواد غذایی خود را داشتم،

تنوع بالای کاربردی ترین یخچال برای فروشگاه ها مانند یخچال های صنعتی در بازار، کار را برای من بسیار سخت کرده بود. از طرفی بودجه محدودی داشتم.

در این میان، مقالات و راهنمایی‌های جامع درباره یخچال های فروشگاهی و صنعتی تجهیز فرایند، اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد انواع یخچال های فروشگاهی در اختیارم قرار داد و متوجه شدم که یخچال‌های فروشگاهی در انواع مختلفی مانند یخچال‌های ایستاده و نیمه ایستاده، ویترینی، پرده هوا و صندوقی با کاربرد خاص خود برای نگهداری محصولات مختلف تولید می‌شوند.

با توجه به نوع مواد غذایی که قصد داشتم در فروشگاه خود به فروش برسانم، یخچال صنعتی را انتخاب کردم.

کارشناسان تجهیز فرایند با صبر و حوصله به تمام سوالات من پاسخ دادند و به من در انتخاب بهترین یخچال پرده هوا با توجه به نیازها و بودجه‌ام کمک کردند.

 مزیت های خرید یخچال پرده هوا

مزیت های خرید یخچال صنعتی

یخچال های صنعتی از مزایای متعددی برخوردار هستند که شامل موارد زیر می‌شود:

ظرفیت بالای یخچال های صنعتی: یخچال‌های صنعتی در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و برای نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی کاربرد دارند.

قدرت سرمایش بالا: کمپرسورهای قدرتمند این یخچال‌ها می‌توانند دمای داخل یخچال را به طور ثابت حفظ کنند.

عایق بندی قوی: یخچال‌های صنعتی دارای عایق‌بندی قوی هستند که از هدر رفتن سرما جلوگیری می‌کند.

مقاومت زیاد در شرایط سخت آب و هوایی:یخچال‌های صنعتی از مواد باکیفیت و مقاوم ساخته می‌شوند و می‌توانند در شرایط سخت و طاقت فرسا کار کنند.

اهمیت خرید یخچال کاربردی پرده هوا از بین یخچال های صنعتی

از دیگر کاربردی ترین یخچال برای فروشگاه ها می‌توان به یخچال پرده هوا اشاره داشت. چرا که با وجود این یخچال یکی از بزرگترین مشکلات فروشگاه‌ها رفع شد. اما این مشکل چه بود؟

داستان از آنجا شروع می‌شود که در یکی از روزهای گرم تابستان، فروشگاهی که می‌توانست با فروش آبمیوه سود بسیاری کسب کند، در این زمینه شکست خورد. چراکه یخچال مغازه جوابگوی این همه مشتری تشنه نبود. نوشیدنی‌ها زود گرم میشد؛ تا اینکه با بررسی‌های فراوان برای خرید بهترین یخچال برای نوشیدنی، با سبک جدیدی از یخچال‌های صنعتی، یعنی یخچال های فروشگاهی پرده هوا اجراشده تیم تجهیز فرایند آشنا شد. این مجموعه و یخچال‌ها با مزایایی که همراه داشتند، مشکل این مغازه دار را رفع نمودند.

علت های برتری یخچال پرده هوا در مقایسه با یخچال های فروشگاهی دیگر

در تجربه مشتریان، مهم‌ترین مزیت این یخچال حفظ سرما و خنک نگه داشتن آبمیوه‌ها با وجود دسترسی راحت مشتریان بدون نگرانی بابت هدررفت انرژی بابت باز بدون درب بودن یخچال است؛ که رضایت مشتریان را به دنبال دارد، همچنین:

۱.ظرفیت مناسب

یخچال های پرده هوا برای فروشگاه ها به گونه ای طراحی می‌شوند که دارای ظرفیت کافی باشند. به همین دلیل مشتریان با خرید این یخچال‌ها می‌توانند از ظرفیت استاندارد برای چیدمان محصولات در کنار حفظ دما برخوردار شوند.

۲.مصرف بهینه انرژی یخچال‌های پرده هوا

مزیت دیگر یخچال پرده هوا مصرف انرژی بهینه آن است. یخچال‌های پرده هوا با بهینه سازی انرژی میزان مصرف برق را به حداقل می‌رسانند. این مورد منجر به کاهش هزینه‌های فروشگاه شده و مزیت مهمی برایشان به شمار می‌رود.

۳.طراحی زیبا یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا به دلیل طراحی خاصی که دارد، مانند یک ویترین برای فروشگاه عمل می‌کند. صاحبان فروشگاه‌ها علاوه بر نگهداری محصولات با دمای مناسب در این یخچال‌ها می‌توانند از آن به عنوان ویترینی زیبا برای نمایش محصولات نیز استفاده کنند.

با وجود تمام مزایای گفته شده مغازه دار ذکر شده توانست که نوشیدنی‌های گرم را به خنک تبدیل نموده و از سایر فروشگاه‌ها پیشی بگیرد. زیرا دیگر خبری از نوشیدنی‌های گرم نیست و صاحب مغازه نیز از رونق و سود مناسب برخوردار شده است.

جمع بندی نهایی در خصوص مفیدترین یخچال‌های فروشگاهی

در نهایت می‌توان ذکر کرد که یخچال‌های فروشگاهی یکی از مهم‌ترین تجهیزات هر فروشگاه هستند. انتخاب یخچال مناسب و باکیفیت مانند یخچال‌های پرده هوا و صنعتی می‌تواند به حفظ کیفیت و تازگی محصولات، افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان و در نهایت فروش بیشتر کمک کند.

سوالات متداول درباره کاربردی‌ ترین یخچال برای فروشگاه ها

۱. چه نوع یخچال فروشگاهی برای من مناسب است؟

نوع یخچال مناسب برای شما به عوامل مختلفی مانند نوع مواد غذایی، ظرفیت، مصرف انرژی، قیمت و برند یخچال بستگی دارد.

۲. یخچال های پرده هوا چه مزایایی دارند؟

یخچال های پرده هوا برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی به کار می روند. پرده هوا در این نوع یخچال ها، از هدر رفتن سرما و ورود گرد و غبار به داخل یخچال جلوگیری می کند.

۳. آیا امکان خرید یخچال فروشگاهی به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله، شما می توانید یخچال های فروشگاهی را به صورت آنلاین از وب سایت های معتبر مانند تجهیز فرایند خریداری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با هنجارشکنان و متخلفان بازار شب عید و ماه رمضان 
  • افتتاح شهر فوق مدرن ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل های خودران در اواخر سال ۲۰۲۴ (+عکس)
  • شهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل‌های خودران؛ مدرن‌ترین شهر هوشمند جهان
  • انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین
  • راز تولید فرش در کارخانه فرش یلدای کویر کاشان از نخ تا فرش
  • در تهران برای سحری چه رستوران هایی برویم؟
  • جشن سالیانه باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد
  • اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم
  • کاربردی‌ترین یخچال برای فروشگاه‌ها
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی برگزار می شود