Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای چاپ و توزیع کتاب یک نویسنده صهیونیستی تذکر کتبی داد.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در این تذکر کتبی  خطاب به دکتر صالحی با تاکید بر لزوم بازنگری وزارتخانه وی در صدور مجوز کتب تدوین شده نویسندگان صهیونیستی با محور فرهنگ و تمدن منحط غرب آورده است: در ادامه برنامه نفوذ برای قتل عام فرهنگی، چندی پیش کتابی ازیک نویسنده اسرائیلی؛ که همه باورهای دینی و مقدسات بشر را نتیجه اوهام می خواند؛ با مجوز وزارت ارشاد دولت فعلی، از طریق چند انتشارات بد سابقه، چاپ و در کتابفروشی های سراسر کشور توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی افزوده است: کتاب انسان خردمند نوشته یو وال نوح هراری با ترجمه نیک کرگین، نویسنده اسرائیلی، اوایل امسال به بازار آمد و تبلیغات فراوان مجازی برای این کتاب، حتی چاپ آن را به چاپ سیزدهم نیز رسانده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هراری تاریخ دان صهیونیست و دانش آموخته دانشگاه عبری بیت المقدس و آکسفورد و اکنون نیز ساکن سرزمین های اشغالی و مشغول تدریس در همان دانشگاه در بیت المقدس است افزوده است:در این کتاب نویسنده صهیونیستی آن روایتی مخدوش و ملحدانه از تاریخ تمدن بشر با محور غرب ارائه می دهد.

پژمانفر در این متن تذکر کتبی از هیئت رئیسه مجلس خواسته است برابر آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، این تذکربه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و خلاصه آن در جلسه علنی مجلس قرائت شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مشهد و کلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست

نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با عملیات مقتدرانه و تاریخی و غرورآفرینش در پاسخ به وحشی‌گیری‌های رژیم صهیونیستی هیمنه رژیم جعلی اسرائیل را در جهان در هم کوبید.

عادل نجف زاده در گفت و گو با ایسنا عملیات سپاه پاسداران را برای در هم کوبیدن هیمنه رژیم صهیونیستی ستود و گفت:همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب برای هر گونه فداکاری برای کشور و ملت هستیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با اشاره به شادی و جشن مردم ایران و سایر کشورهای از حمله پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دیشب همزمان با عملیات غرورآفرین بغض ملت ایران و سایر ملت‌های آزادی خواه جهان ترکید و طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در سراسر کشور طنین انداز شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را هم در صحنه‌های بین المللی و هم در صحنه نبرد شکست داد و مردم جهان پی به حقانیت و قدرت ایران بردند.

نجف زاده تصریح کرد: سپاه با این عملیات چشمان جهانیان را خیره کرد و معادلات سیاسی و نظامی در منطقه به نفع جمهوری اسلامی رقم خورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • رونمایی از خلاصه کتاب «برجام آینه عبرت»
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • واکنش وزیر ارشاد در پی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود