Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: احداث شهرک صنعتی نجم‌آباد دو شهرستان نظرآباد در وسعت هزار و ۵۰۰هکتار در حال اجراست.

محمد امین فرشی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین  با بیان اینکه ۴ شهرک صنعتی در استان البرز در حال واگذاری است، اظهار کرد:علاقه‌مندان زیادی برای خرید اراضی صنعتی در نظرآباد اعلام حضور کرده اند و باید از ظرفیت افراد سرمایه‌گذار استفاده ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشی با بیان اینکه۲۸۴ قرارداد در شهرک صنعتی نظرآباد منعقدشده است که بالغ‌ بر پنج هزار نفر شغل ایجاد می‌کند، ادامه داد: برای افزایش اشتغال‌زایی نیازمند افزایش امکانات هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها در شهرک‌های صنعتی گفت: سعی داریم از کمک‌های فنی اعتباری برای تسریع پروژه عملیاتی تصفیه‌خانه‌ها در این مناطق استفاده کنیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بابیان اینکه ۵۵ واحد صنعتی نظرآباد غیرفعال است، اظهار کرد: ۹۴ واحد صنعتی فعال در این شهرک  فعالیت دارند که تلاش می‌کنیم این تعداد را در سال جاری به ۱۰۰ واحد برسانیم، ضمن اینکه در سال جاری هزار و ۱۹۲ نفر اشتغالزایی در شهرک صنعتی نظرآباد داشته‌ایم.

فرشی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در کنار تمام دستگاه‌ها در استان در ایجاد اشتغال، تلاش مضاعف دارد و در این راستا عمده فعالیت ما اشتغال جوانان است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز اشتغال شهرک صنعتی نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد

حمیدرضا رحیمی گفت : با توجه به تشدید تنش آبی در دشت های غربی استان البرز ، شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز در این منطقه شتاب یافته است.

وی گفت : اکنون طرح پایش سفره های زیر زمینی و تقویت آنها با استفاده از طرح های تغذیه مصنوعی در نظرآباد و غرب استان البرز با جدیت دنبال می شود.

رحیمی اظهار کرد: در کنار حفاظت از آبهای زیر زمینی ، صیانت از آبهای سطحی نظرآباد نیز با دقت و نگاه ویژه در دست اقدام است.

وی گفت : اوایل سال جاری هفت کیلومتر از حریم و بستر رودخانه کردان در محدوده شهرستان نظرآباد از ساخت وسازهای غیر مجاز پاکسازی شد.

مدیر امور منابع آب نظرآباد اظهار کرد: طی این مدت ۵۷ هزار متر مربع از زمین های حاشیه رودخانه کردان در شهرستان نظرآباد از دست متصرفان غیر قانونی آزاد سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی