Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور عشایری گفت: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به نام عشایر ولی به کام عشایر نیست. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی امور عشایری استان کرمانشاه، حسن احمدی در شورای عشایری استان کرمانشاه اظهار داشت: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به نام عشایر ولی به کام عشایر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور عشایری گفت: 85 درصد تسهیلاتی که سازمان امور عشایر ایران به متقاضیان پرداخت می‌کند از محل ماده 10 و 12 تسهیلات ارزان قیمت خشکسالی جذب شده است.

احمدی با بیان اینکه 40میلیارد تومان به اعتبارات تنش آبی عشایر اختصاص یافته  افزود: 70 درصد آن یکجا جذب شده است.

رئیس سازمان امور عشایری گفت: 40 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات راهداری عشایر از جمله تانکرهای آبرسان و خودروهای کمکی برای جاده‌های سخت گذر و سایر تجهیزات و امکانات هزینه شده است.

انتهای پیام / ع

R41380/P1494/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد