Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@21:54:38 GMT

کنسرتی که 14 زخمی بر جای گذاشت!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۶۴۲۰

۱۴ نفر از تماشاچیان کنسرت گروه موسوم به «بَک استریت بُویز» بر اثر فروپاشی بخشی از ساختمان کنسرت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

شرایط بسیار بد آب و هوایی شب گذشته در اوکلاهما باعث فروپاشی بخشی از سازه ساختمانی شد که این گروه موسیقی در شهر اوکلاهوما در آن اجرای برنامه داشتند.

۱۴ نفر که منتظر شروع کنسرت بودند با فروپاشی سازه زخمی شدند و پس از رسیدگی اولیه توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوکو تی‌وی که بخشی از ایستگاه تلویزیونی اِی‌بی‌سی است گزارش کرده که این حادثه ساعت ۵ و نیم بعدازظهر به وقت محلی رخ داد. بلافاصله پس از این حادثه، تمام محل از تماشاچیان تخلیه شد.

پس از این حادثه کنسرت گروه «بک استریت بویز» لغو شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمارستان موسیقی زخمی شدن کنسرت خارجی محل کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری گزارش داد تل آویو یک هفته به حماس مهلت داد تا با پیشنهاد ارائه شده درباره آتش بس و تبادل اسرا موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان مصری نوشت: اسرائیل یک هفته به حماس مهلت داده تا با آتش بس موافقت کند و در غیر این صورت عملیات رفح را شروع می‌کند. حماس برای آتش‌بس طولانی مدت تلاش می‌کند و خواهان ضمانت‌هایی از سوی آمریکا درباره احترام اسرائیل به آتش‌بس و عدم نقض آن است.

این مسئولان تأکید کردند: احتمالا حماس پیشنهادی را برای آتش‌بس به عنوان جایگزین پیشنهاد اخیر به جای مخالفت با آن ارائه کند.

به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفتش با خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ در غزه مذاکرات برای آتش‌بس تاکنون به جایی نرسیده است.

اخیرا رژیم صهیونیستی پیشنهادی را درباره آتش‌بس با همکاری مصری‌ها به حماس داده است که به گفته حماس در آن اشاره صریح و واضحی به پایان جنگ نشده است.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و سریع ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه و اجازه تردد آزادانه در منطقه شمال و جنوب تأکید دارد.

از سوی دیگر برخی منابع می‌گویند، مصر و آمریکا ضمانت‌ها و تعهداتی به حماس درباره عدم بازگشت ارتش صهیونیستی به جنگ بعد از آتش‌بس داده‌اند اما حماس می‌خواهد ترکیه طرفی در ضمانت‌ها باشد.

به گفته این منابع مصر، آمریکا و قطر طی ساعات اخیر مذاکرات فشرده‌ای برای ارائه پیشنهاداتی موافق با خواسته‌های حماس برای ممانعت از فروپاشی مذاکرات برگزار کرده‌اند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پنجشنبه در تماس تلفنی با سرلشکر «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر اعلام کرد هیئت مذاکره‌کننده جنبش حماس برای تکمیل مذاکرات جاری با هدف دستیابی به توافقی که خواسته‌های فلسطینی‌ها را برآورده کرده و تجاوزات را متوقف کند، به‌زودی به مصر بازخواهد گشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • وال‌استریت ژورنال: آتش‌ بس در غزه دو مرحله دارد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • وال استریت: اسرائیل طرح خود برای هدف قرار دادن مناطقی در رفح را به مصر ارائه کرد