Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:03:00 GMT

۶ مرکز خدمات کارآفرینی در اردبیل فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۶۷۶۱

۶ مرکز خدمات کارآفرینی در اردبیل فعال شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاتب پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مراکز کارآفرینی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: این مراکز در راستای حرکت بسوی توسعه پایدار استان و حمایت از ایده های نوپا فعال شده اند.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز چهار مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در استان ایجاد شده بود، تصریح کرد: با ایجاد شش مرکز جدید تعداد اینگونه مراکز در استان به ۱۰ مورد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور را از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز مشاور در استان و کشور دانست.

وی ادامه داد: ارائه مشاورهای تخصصی، هدایت صاحبان سرمایه و ایده، انتقال مباحث قانونی، ارائه مشاوره به منظور جذب فناوری‌های نوین و مشاوره تخصصی کارآفرینی با رویکرد رقابت‌‍پذیری از جمله زمینه‌های تعیین شده برای فعالیت مراکز مشاوره کارآفرینی است.

کاتب همچنین با اشاره به ارایه سه مجوز شتابدهنده جدید در استان متذکر شد: هم اکنون شش مرکز شتابدهی با مجوز اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل فعالیت دارند.

وی کاهش روند راه‌اندازی و توسعه یک کسب و کار نوپا، کمک به ارتقا کیفیت محصولات، خدمات و ثبات مالی کسب و کار نوپا، آموزش و پرورش استارتاپ‌های پذیرش شده به صورت موازی و گروهی، مشارکت در فرآیند فشرده توسعه کسب و کار نوپا برای مدت محدود و ارائه مربیگری و راهنمایی از کارآفرینان پیشکسوت را نیز از اهداف فعالیت مراکز شتاب دهنده برشمرد.

کد خبر 4378799

منبع: مهر

کلیدواژه: کارآفرینی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: استان اردبیل در یک سال گذشته با فعالیت‌های متنوع و ارزشمند توانسته در بین ۲۳ استان کشور رتبه برتر را به دست آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افشار بعد از ظهر امروز در همایش بین‌المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمان در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: ما فعالیت‌های خوبی را در استان اردبیل با همراهی هیأت علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال‌های اخیر در فعالیت‌های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی تصریح کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت متنوعی را انجام می‌دهد و جز انجمن‌های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: رویکرد این انجمن تعالی‌بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت‌‌های سالم‌سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار افزود: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالات و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه‌های مختلف باشد و به یقین ورزش می‌تواند عنصر سلامت روحی و جسمی باشد.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران تأثیرگذاری فعالیت‌های علمی انجمن را در تصمیم‌گیری‌های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه هیأت مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است، ما سعی می‌کنیم تا نتایج برنامه‌ها و خروجی فعالیت‌ها را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده‌های ارائه شده به بهترین شکل استفاده شود.

افشار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انجمن مدیریت ورزشی کشور سعی می‌کند تا در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی، چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و گسترش فعالیت‌های تربیت بدنی انجام داده و به سالم‌سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران حمایت همه‌جانبه از استان‌ها را در توسعه چنین فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی یادآور شد و ادامه داد: در سال‌های آینده این همایش‌ها در سطح بین‌المللی و با دعوت از اساتید مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که به دلایلی مختلف امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت و خوانده شد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند