Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@11:21:15 GMT

کشف پوشاک قاچاق یک میلیاردی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۶۸۰۱

کشف پوشاک قاچاق یک میلیاردی در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه پلیس استان آذربایجان‌غربی، ناصر اصلانی اظهار کرد: «مأموران در کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز با یک دستگاه سواری سمند مشکوک به حمل کالای قاچاق برخورد کرده که در پی بازرسی پلیس این خودرو توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با تاکید به اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، 709 ثوب پوشاک قاچاق کشف شد، افزود: «برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.»

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه سواری توقیف و متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: «تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی در سال جدید است.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کشف بیش از ۱۰ تن البسه تاناکورا قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در کامیاران خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی کامیاران، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهیدمیرجلیلی یک دستگاه کامیون FH حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کامیاران با هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق کشف کردند.   فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.   فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک میلیون و ۶۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان سنندج خبر داد.   سردار آزادی اضافه کرد: ماموران انتظامی سنندج با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیونت حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، شناسایی کردند.   وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی آویهنگ سنندج با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک میلیون و ۶۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.   فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش سیگار قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.   فرمانده انتظامی کردستان همچنین از دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در حین اوراق یک دستگاه خودروی سرقتی در سنندج خبر داد.   سردار آزادی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی یادآور شد: ماموران کلانتری ۱۸ نایسر سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی یک نفر سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی سارق را در حین اوراق یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.   فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به تعداد ۲۹ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، گفت: مقداری اموال سرقتی از مخفیگاه سارق کشف شد و متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد