Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با بیان اینکه توجه به فرهنگ رأفت رضوی در جامعه نیاز است گفت: جوانان رضوی و تشکل‌های مردمی سدی محکم در مقابل استکبار هستند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌نژاد دقایقی پیش در همایش خادم یاران و خانواده رضوی استان یزد با بیان گزارشی از جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد اظهار داشت: این جشنواره برای یازدهمین سال با برگزاری 281 برنامه فرهنگی، خدماتی و اجتماعی در سطح استان یزد اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با بیان اینکه تنوع برنامه‌ها در 40 عنوان بود گفت: حضور مستقیم 120 هزار نفر از مردم استان یزد در جشنواره زیر سایه خورشید را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: قریب به 2 هزار نفر به عنوان خادم به صورت افتخاری و بدون هیچ چشم‌داشتی در جشنواره زیر سایه خورشید حضور داشتند.

مهدوی‌نژاد راه‌اندازی 13 ایستگاه سلامت در سطح استان، خرید ده‌ها مورد جهیزیه، بسته‌های اطعام و همچنین حمایتی نقدی و غیرنقدی و 500 ویزیت رایگان را از جمله برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد اعلام کرد.

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد بزرگترین اجتماع مردمی در استان را مربوط به جشن زیر سایه خورشید اعلام کرد و گفت: حضور قریب به 40 هزار نفر در جشن زیر سایه خورشید در هر سال صورت می‌گیرد که نشان از ظرفیت این جشن در استان است.

وی با بیان اینکه در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در شهرها نیاز به حضور عناصر و افرادی شناخته شده است تا محوریت جریانات را به دست گرفته و به سامان برسانند افزود: به نظر می‌رسد برای همکاری نیاز به همدلی بیشتر است و روی فرهنگ رأفت رضوی بیشتر دقت کنیم.

مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: نیاز است که همکاران در مشهد مقدس کارشناسی دقیق‌تری روی کانون‌های خادم یاری که این مسئله حاصل از جلسات تشکل‌ها و بیان دغدغه‌های مسئولان این بخش است.

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد بابیان اینکه امروز استکبار برای القا تفکرات خود در جوامع مختلف از تشکل‌های مختلف مردمی استفاده می‌کند تفکرات خود را در کشور جا بیانداز گفت: بزرگترین ظرفیت مردمی که داریم، زیر سایه خورشید و جوانان رضوی هستند که زیر چتر امام رضا (ع) خدمت می‌کنند و به خوبی می‌توانند در مقابل این حرکت‌ها ایستادگی کند.

انتهای پیام/ح

R41376/P1357/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی زارع شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری میزبانی انتخاب برترین‌های کشتی نونهالان استان برای قهرمان کشوری در شهرستان که با حضور علی حاجی نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تشکیل شد، اظهار کرد: ۲۴ فروردین ماه بردسکن میزبان ۲۵۰ نفر ورزشکار نونهال کشتی از شهرستان‌های مختلف استان است که می‌طلبد به جهت میزبانی خوب همه ادارات همکاری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: برترین‌های کشتی در این دوره برای مرحله کشوری در اوزان مختلف انتخاب خواهند شد.

وی اظهار کرد: این رقابت‌های در یک روز و همزمان در روی سه تشک کشتی در محل سالن کوثر شهرستان برگزار می‌شود.

میزبانی خوب در رقابت‌های کشتی

همچنین حاجی نژاد، معاون فرماندار بردسکن گفت: از آنجا که بردسکن میزبان این دوره مسابقه کشتی نونهالان استان است باید همه همکاری کنند تا میزبان خوبی برای هم استانی‌ها و ورزشکاران رشته کشتی باشیم.

گفتنی است؛ در جلسه تاکید شد، هریک از ادارات همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این رویداد ورزشی به عمل آورند.

کد خبر 6063921

دیگر خبرها

  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • مردمی سازی اقتصاد در کرج ریل گذاری می شود
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»
  • تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی / تلاش شهرداری شیراز برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردمی»