Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پیرمرد همسایه در آمل با یک گالن چهار لیتری پر از اسید به جان یک خانواده چار نفره افتاده و حادثه وحشتناکی را رقم زد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 24 روز 25 مرداد را نشان می داد که صدای فریادهای یک خانواده سکوت کوچه رحیمی آمل را شکست.

حمیدرضا همراه همسر و دو پسرش قربانی جنایت Crime اسیدی پیرمرد همسایه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پلیس Police پس از این حادثه Incident در محل حاضر شدند اما عامل اسیدپاشی از محل گریخته بود.

باجناق حمیدرضا در گفتگو با رکنا در خصوص جزئیات این حادثه بیان کرد: آن شب حمیدرضا همراه خانواده اش برای خداحافظی به خانه پدرزنم آمده بودند، ما نیز در آنجا بودیم، پس از مهمانی Party حمیدرضا همراه خانواده اش راهی خانه خودشان شد، اما آن ها نمی دانستند که پیرمرد همسایه با یک گالن 4 لیتری پر از اسید در پارکینگ منتظر آن ها بود.

وی ادامه داد: پیرمرد پس از آنکه با حمیدرضا روبه رو شد یک پارچ پر از اسید بر سر او خالی کرد، در ابتدا سایر اعضای خانواده متوجه اتفاقی که رخ داد نشدند اما زمانی که فریادهای سوختم، سوختم پدر خانواده را شنیدند متوجه شدند که چه اتفاقی افتاده است، این در حالی بود که پیرمرد همسایه پارچ دوم را با استفاده از گالن 4 لیتری پر کرده بود و آن را به سمت همسر حمیدرضا پاشید.

باجناق قربانی اسیدپاشی در ادامه گفت: پیرمرد اسیدپاش قصد داشت که پارچ سوم را نیز پر کند که دراین هنگام پسر حمیدرضا که پشت کنکوری است مانع او شد و پیرمرد با استفاده از میله آهنی به جان او افتاد، این در حالی بود که قطرات اسید روی پسر کوچکتر حمیدرضا نیز پاشیده شده بود.

وی بیان کرد: در همین هنگام بود که همسایه ها متوجه موضوع شدند و مانع پیرمرد شدند. دراین حادثه سر پسر بزرگتر خانواده شکسته شد، خواهرزنم از ناحیه گردن در پی اسیدپاشی مصدوم شد، پسر کوچکتر خانواده از ناحیه پا با اسید آسیب دید و حمیدرضا نیز از ناحیه سر و صورت و چشمانش آسیب جدی دید.

باجناق حمیدرضا در ادامه اظهار کرد: پیرمرد همسایه پس از این جنایت از محل حادثه فرار Escape کرد و اکنون تحت تعقیب قرار دارد.

وی در خصوص انگیزه عامل اسیدپاشی از این اقدام گفت: 10 سال پیش پیرمرد همسایه، خانه ای که در آن ساکن بود را از حمیدرضا خریده بود اما 23 میلیون تومان از مابقی پول خانه مانده بود که عامل اسیدپاشی آن را پرداخت نکرده بود تا اینکه دو سال پیش حمیدرضا از او شکایت کرد و دادگاه پیرمرد اسیدپاش را به پرداخت 70 میلیون تومان پرداخت کرد و او نیز پس از اینکه چند روز در زندان Prison بود مجبور شد تا بدهی خود را پرداخت کند. از همان دوران پیرمرد همسایه از حمیدرضا عقده و گرفت و چند باز نیز خودش را جلوی ماشین او انداخت تا با صحنه سازی بتواند از حمیدرضا انتقام بگیرد، به همین دلیل احتمال می رود که پیرمرد برای انتقام گرفتن دست به چنین کاری زده باشد.

بنابراین گزارش، حمیدرضا، قربانی اسیدپاشی هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی ساری بستری است و تحت مراقبت قرار دارد. هنوز مشخص نیست که در پی این حادثه حمیدرضا چه میزان دچار آسیب شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی جنایت Crime پلیس Police حادثه Incident مهمانی Party فرار Escape زندان Prison اخبار حوادث قربانی عکس آمل اسید یک خانواده حوادث آمل عکس ایران زندگی زن مرد حوادث فیلم بیمارستان شوم زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک چوپان در منطقه کرفس از توابع شهرستان درگزین جان خود را از دست داد.

فرشاد عبدالملکی افزود: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

او همچنین گفت: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و گروهی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام و پس از ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود.

جسد این فرد به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

اداره‌کل هواشناسی استان همدان، برای امروز هم، بارش رگبار باران و رعد و برق در برخی از مناطق استان پیش بینی کرده است.

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • وعده صادق؛ توهم امنیت و قدرت پوشالی صهیونیست ها را فرو پاشید
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه