Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@07:52:43 GMT

شانزدهمین اجلاس سراسری مسجد فردا گشایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۷۰۱۳

شانزدهمین اجلاس سراسری مسجد فردا گشایش می‌یابد

شانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد فردا در سالن جلسات الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان،  اجلاس مذکور با حضور ائمه جماعات استان تهران، تنی چند از مقامات لشکری و کشوری و مدعوین از ساعت ۸ و  ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

 

 در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران (۳۰ مردادماه) برابر با ۲۱ آگوست هر سال، روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 یادآور می شود؛ در اجلاس وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران به این اجلاس پیشنهاد کرد تا سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط اسرائیل به عنوان روز جهانی مساجد تعیین شود که مورد پذیرش قرار گرفت.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عزت الله انتظامی آمریکا خشکسالی بازار مسکن استان همدان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری شیراز اجلاس روز جهانی مسجد روحانیون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 745560

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است