Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:57:24 GMT

توقع مردم از روحانیت شعارهای وحدت آفرین است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۷۱۴۳

توقع مردم از روحانیت شعارهای وحدت آفرین است

قم – ایرنا – استاد برجسته حوزه علمیه قم، با بیان اینکه شعارهای تند، خشونت آمیز و تفرقه آفرین خلاف صریح سخنان رهبرمعظم انقلاب است، گفت: مردم در شرایط حساس کنونی از حوزه علمیه، روحانیت و مدرسه فیضیه قم توقع شعارهای وحدت آفرین دارند.

آیت الله محسن غرویان روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره نوشته ای ساختارشکن درتجمع طلاب در مدرسه فیضیه قم تاکید کرد: نام مدرسه فیضیه از قدیم با علم، اخلاق وفرهنگ گره خورده و توقع مردم این است که فیضیه همچنان پایگاه علم، دانش، اخلاق، وحدت و اتحاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی موضع گیری حوزه علمیه درباره این شعار را خواستار شد و ادامه داد: مسئولان حوزه باید نسبت به این شعارها اعلام موضع کنند، و در برابر این گونه شعارهای تفرقه افکنانه نباید سکوت کرد.
این استاد برجسته حوزه علمیه قم، اظهار داشت: فیضیه باید مکان اخلاق و علم و محلی برای درس های فقهی نسبت به مسائل جدید باشد و این توقع مردم از این مدرسه علمیه است.
آیت الله غرویان، با اشاره به تاییدات رهبر معظم انقلاب از دولت و رئیس جمهوری گفت: معظم له در سخنرانی های اخیر خود تاکید کرده اند که کسانی که شعارهای هنجارشکنانه و تفرقه افکنانه می دهند، به دنبال عزل دولت هستند و در حال مخدوش کردن روابط بین قوا هستند به طور قطع در زمین دشمن بازی می کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید فرمایشات رهبرمعظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم ادامه داد: کسانی که در خط رهبری و ولایت هستند و خواهان عزت اسلام، ایران، روحانیت و مردم هستند باید مراقب باشند که وحدت و همدلی را در کشور مخدوش نکنند.
این استاد برجسته حوزه علمیه قم، با تاکید بر تشخیص درست مطالبات مردم و نقد عالمانه و منصفانه عملکرد مسئولان اظهار داشت: شعارهای تهدید آمیز، تحریک آمیز و تفرقه افکنانه همراه با توهین به شخصیت ها و چهره های برجسته انقلاب مطالبات مردم نیست، بلکه مطالبه آنان وحدت، اتحاد و انسجام درونی در برابر نقشه صهیونیست هاست.
تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم باموضوع مطالبه عدالت اقتصادی، پنجشنبه هفته گذشته با شعار «روحانیت هم درد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه برگزار شد که وجود پلاکاردهایی با مضامین تهدید مسئولان، واکنش هایی به همراه داشت.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آيت الله غرويان مدرسه فيضيه قم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای حماسی مردم در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی

دریافت 33 MB

تصویربردار: احمد حسنی

کد خبر 6080449

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیس جمهور: عملیات وعده صادق وحدت آفرین بود
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است
  • شعارهای حماسی مردم در اجتماع مردمی وعده صادق حرم رضوی