Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:55:55 GMT

قتل پدر با غذای مسموم در ناهار دسته جمعی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۷۳۴۹

قتل پدر با غذای مسموم در ناهار دسته جمعی + عکس

حوادث رکنا: پسر جوان که قصد داشت به زندگی خود پایان دهد در یک سناریوی عجیب پدرش را به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : روز 21 مرداد ماه سال جاری مسئولان بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با ماموران کلانتری 107 فلسطین از مرگ مشکوک مردی به خاطر مسمومیت خبر دادند و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان اداره دهم در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که علاوه بر مرد فوت شده 2 نفر دیگر نیز ( شریک متوفی مراه پسرش ) دچار مسمومیت شده اما در مراجعت به بیمارستان ، این 2 نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته ومداوا شدند اما با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت مسمومیت ، متوفی در داخل بیمارستان فوت کرده است .

کارآگاهان به تحقیق از این دو نفر پرداختند ؛ این پدر و پسر در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند : " همراه متوفی (53 ساله) و پسرش به نام محسن ( 35 ساله ) در داخل مغازه واقع در خیابان بهار مشغول ناهار خوردن بودیم که متوجه ی مزه عجیبی در داخل غذا شدیم ؛ به همین علت پس از خوردن تنها چند قاشق دیگر به خوردن غذا ادامه ندادیم اما متوفی و پسرش غذای خودشان را تمام کردند ؛ حدود یک ساعت پس از صرف غذا بود که ناگهان هر 3 نفرمان دچار مسمومیت شده و از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدیم ؛ ما 2 نفر به صورت سرپایی مداوا شدیم اما متوفی پس از چند ساعت ، در داخل بیمارستان فوت کرد .

با اعلام نظریه پزشکی در خصوص علت مرگ ( فوت ناشی از مسمومیت شدید ) ، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی به تحقیق از پسر متوفی که او نیز در زمان صرف نهار حضور داشت اما دچار هیچگونه مسمومیت غذایی نشده بود ، پرداختند ؛ همزمان ، کارآگاهان با اطلاع از وجود دوربین های مداربسته در داخل مغازه به بررسی تصاویر آنها پرداخته اما در کمال تعجب اطلاع پیدا کردند که دوربین مغازه از صبح روز 21 مرداد ماه هیچگونه ضبط تصویری نداشته است !

دلایل و شواهد بدست آمده تماما حکایت از وقوع جنایت داشت ، لذا با توجه به دلایل بدست آمده و همچنین تناقضات موجود در اظهارات پسر متوفی ، محسن روز 24 مرداد ماه در محل سکونتش در منطقه تهرانپارس دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

محسن در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل پدر خود شد اما سرانجام در روز شنبه 27 مرداد ماه لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به شیوه مسموم کردن غذا اعتراف کرد ؛

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : از چندی پیش دچار مشکلات مالی شده بودم و هیچ راهی برای حل آنها پیدا نمی کردم ؛ نهایتا تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم و به همین علت با 15 هزار تومان اقدام به تهیه سم کردم ؛ روز جنایت در داخل مغازه نشسته بودم و قصد داشتم تا با خوردن سم به زندگی خود پایان دهم که در یک لحظه ، زمانیکه هیچکس در داخل مغازه حضور نداشت تصمیم خود را تغییر داده و آن زمان تصمیم به کشتن Killing پدرم گرفتم اما برای آنکه همه چیز را عادی نشان دهم غذای پدرم را به همراه غذای شریک مغازه و پسرش مسموم کرده تا علت مرگ پدرم را ناشی از مسمومیت غذایی عنوان کنم . به سراغ دستگاه ضبط دوربین های داخل مغازه رفته و آنرا خاموش کردم ؛ پس از آن سم را داخل غذای پدرم ریخته و مقدار کمتری از سم را نیز داخل غذای شریک مغازه و پسرش ریختم و ... " .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه 10 دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی پلیس Police غذا پزشکی کشتن Killing اخبار حوادث پدر مشکلات مالی فرار عکس پایان عکس ایران زندگی زن مرد حوادث فیلم بیمارستان شوم زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه

نهادهای مربوطه در نوار غزه با اعلام اینکه تلاش‌ها برای یافتن اجسادی که توسط نظامیان صهیونیست در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر پنهان شده بودند ادامه دارد، اطلاعات هولناکی درباره ابعاد جنایات اشغالگران و تکه تکه شدن اجساد زنان و کودکان فاش کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه به دنبال عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از این منطقه، تیم‌های دفاع مدنی فلسطین در غزه همچنان به کار خود برای پیدا کردن اجساد قربانیانی که توسط ارتش رژیم اشغالگر در جریان یورش به خان یونس قتل عام شده بودند ادامه می‌دهند.

به گزارش اداره دفاع مدنی غزه تیم‌های امدادی تا کنون پیکر 283 شهید را از گورهای دسته جمعی که در مجتمع پزشکی ناصر کشف شده بود بیرون آورده‌اند.

به گفته اعضای تیم‌های امدادی، اجساد کشف شده متعلق به فلسطینی‌ها از گروه‌ها و سنین مختلف است که در جریان حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر به شهادت رسیده و به صورت دسته جمعی در آن دفن شده بودند.

اجساد تکه تکه شده زنان و کودکان در گورهای دسته‌جمعی

اعضای تیم‌های امدادی اعلام کردند که بیشترین تعداد شهدا مربوط به زنان و کودکان است و نیروهای اشغالگر عامدانه قبل از عقب نشینی از خان یونس ده‌ها جسد قربانیان فلسطینی را به صورت دسته جمعی دفن و آنها را پنهان کرده بودند.

خبرنگارانی که برای بازدید از بیمارستان ناصر و گورهای جمعی کشف شده در این بیمارستان رفته بودند گزارش دادند که صحنه‌هایی که در اینجا دیده می‌شود بسیار هولناک و غیر انسانی است به ویژه برای خانواده‌های شهدایی که قربانی جنایات نظامیان صهیونیست در این بیمارستان شده و در گور دسته جمعی دفن گشته‌اند.

براساس گزارش خبرنگاران، بسیاری از اجساد در این گور دسته جمعی تکه تکه شده و برخی از اجساد هم در حال تجزیه هستند. از جمله هولناکترین صحنه‌ها مربوط به اجساد کودکان است که به شکل وحشتناکی قطعه قطعه شده‌اند. همچنین روی برخی از اجساد علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها قبل از اینکه به دست نظامیان صهیونیست قتل عام شوند بیمار بوده‌اند مانند وجود آتل روی اجساد. همچنین شماری از این اجساد مربوط به کارکنان بیمارستان ناصر است و تیم‌های امدادی در تلاش هستند تا هر یک از اجساد را در قبرهای جداگانه دفن کنند و سپس روی قبوری که شهدای آنها شناسایی نشده‌اند می‌نویسند ناشناس تا شاید در آینده کسی آنها را بشناسد و هویتشان مشخص گردد.

سرنوشت نامعلوم هزاران مفقود در غزه

این در حالی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه از مفقود شدن هزاران نفر بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق نوار غزه خبر داده و اعلام کرد که اطلاعی از سرنوشت این مفقود شدگان در دست نیست. همچنین در شبکه‌های اجتماعی روزانه تصاویر زیادی از مفقودان منتشر می‌شود که بعد از عقب نشینی نظامیان اشغالگر از برخی مناطق غزه این افراد ناپدید شده‌اند و اطلاعاتی از سرنوشت آنها وجود ندارد.

در سایه قطع سیستم‌های ارتباطی و متفرق شدن خانواده‌ها و تداوم تجاوزات اشغالگران نمی‌توان آمار دقیقی از تعداد مفقود شدگان در غزه ارائه داد. با وجود اینکه دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه به طور رسمی از مفقود شدن 7هزار نفر از ابتدای جنگ غزه تاکنون خبر داده اما سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه اعلام کرد که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد تعداد مفقود شدگان در نوار غزه از 13 هزار نفر فراتر است.

واکنش حماس به کشف گور جمعی در خان‌یونسپیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهانصهیونیست‌ها 3هزار فلسطینی را از غزه ربودند

این سازمان حقوق بشری گزارش داد که همچنین شمار زیادی از مفقودان احتمالا در گورهای جمعی دفن شده‌اند یا توسط نیروهای اسرائیلی از غزه ربوده شده‌اند و نیروهای اسرائیلی برخی از این افراد را در داخل زندان کشته‌اند. ارتش اسرائیل تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره شرایط ربوده شدگان از غزه منتشر نکرده و هیچ سازمان و نهاد مستقلی نیز نتوانسته شرایط این افراد را بررسی کند. تعداد زیادی جسد وجود دارد که هویت آنها مشخص نیست و همچنین این اجساد به نوار غزه برنگشته‌اند.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه تاکید کرد که این تخمین بر اساس گزارش‌های اولیه درباره ناپدیدشدگان است اما در سایه تداوم حملات نظامی اسرائیل تخمین تعداد واقعی افراد مفقود در نوار غزه بسیار دشوار است به ویژه با توجه به سیاست‌هایی که اسرائیل برای متفرق کردن خانواده‌های فلسطینی و آوارگی آنها در پیش گرفته است.

این سازمان در ادامه از جامعه بین‌المللی خواست تا اسرائیل را برای توقف تجاوزات خود و همچنین افشای سرنوشت هزاران فلسطینی مفقود و بازداشت شده تحت فشار قرار دهد.

براساس این گزارش تعداد زیادی از مفقود شدگان همچنان در زیر آوار خانه‌هایی هستند که ارتش اسرائیل آنها را بمباران کرده و همچنین تعداد زیادی از مفقود شدگان مربوط به افرادی می‌باشند که در خیابان ها مورد هدف حملات عامدانه نیروهای اسرائیلی قرار گرفته و به شهادت رسیدند و دسترسی به اجساد آنها ممکن نیست.

دیروز دولت غزه اعلام کرد نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه، گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر کشف کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه از احتمال وجود 700 شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داد و اعلام کرد که که تا این لحظه دو گور دسته جمعی در بیمارستان ناصر پیدا شده و احتمالا به مرور گورهای بیشتری هم کشف شود. صهیونیست‌ها ده‌ها آواره، مجروح، بیمار و کادر پزشکی و درمانی را اعدام میدانی کرده‌اند و سرنوشت بسیاری از افراد هم نامعلوم است.

اداره دفاع مدنی غزه هم گزارش داد که بعد از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه، هزاران فلسطینی در این مناطق مفقود شده‌اند و سرنوشتشان معلوم نیست. بعد از عقب‌نشینی نیروهای دشمن از چند نقطه 2000 فلسطینی ناپدید شده‌اند. اشغالگران به‌طور سیستماتیک و عامدانه سیاستی را برای ربایش و ناپدید کردن اجباری مردم غزه پیش گرفته‌اند. صهیونیست‌ها قبل از عقب‌نشینی از هر منطقه، ده‌ها جسد شهدای فلسطینی را با بولدوزر زیر خاک پنهان می‌کنند.

سخنگوی دفاع مدنی غزه تاکید کرد نیروهای اشغالگر ابتدا غیرنظامیان را فریب می‌دهند و می‌گویند کاری با آنها ندارند و سپس قتل‌عامشان می‌کنند. بیشترین تعداد اجسادی که در گورهای دسته‌جمعی کشف شده مربوط به زنان و کودکان است که اغلب در حملات صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها شهید شده‌اند. ما اجسادی را کشف کردیم که تبدیل به خاکستر شده بودند و نهادهای بین‌المللی باید تحقیق کنند تا مشخص شود اشغالگران از چه سلاح‌هایی در کشتار مردم غزه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الازهر: گورهای جمعی غزه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • سازمان ملل درباره گورهای دسته جمعی درغزه به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه