Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - فرماندار ملکشاهي گفت: همزمان با هفته دولت 16 پروژه در بخش هاي مختلف عمراني ، بهداشت و درمان ، کشاورزي و ورزشي با اعتبار بيش از 420 ميليارد ريال در اين شهرستان افتتاح و يا کلنگ زني خواهد شد.

محمد تاسمه روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان گوشه هايي از خدمات دولت در بخش هاي مختلف روند توسعه و عمران اين شهرستان را مثبت ارزيابي کرد و اظهار داشت: هم اکنون پروژه هاي مهم زيرساختي در بخش هاي مختلف راه ، آّب ، بهداشت و سلامت در دست اجرا است که نويدبخش توسعه فراگير اين شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: امسال در هفته دولت با آغاز احداث تصفيه خانه مخزن يک هزار متر مکعبي و ايستگاه پمپاژ شماره سه با اعتبار 213 ميليارد ريال طرح آبرساني از سد چم گردلان به شهرهاي ارکواز ، دلگشا و مهر وارد فاز سوم و پاياني خواهد شد.
فرماندار ملکشاهي تاکيد کرد: پروژه ايجاد آب شيرين کن شهرستان نيز با اعتبار 70 ميليارد ريال آغاز و در دهه فجر به بهره برداري خواهد رسيد ، اين پروژه جهت تسريع در بهسازي آب آشاميدني شهرستان و تا زمان بهره برداري از پروژه اصلي آبرساني از سد چم گردلان است.
تاسمه آغاز طرح چهار خطه کردن ورودي شهرستان به سمت مرکز استان را با اعتبار 100 ميليارد ريال از ديگر پروژه هاي شاخصي دانست که در طول اين هفته توسط مسئولان ارشد استان کلنگ زني مي شود.
وي يادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان نيز با افتتاح و بهره برداري از چهار خانه بهداشت روستايي با اعتبار چهار ميليارد ريال روستاهاي نادرآباد ، پارياب ، چشمه پهن و بلوطستان از امکانات بهداشت و درمان مناسب بهره مند مي شوند.
وي اضافه کرد: مجهز شدن مرکز بهداشت و درمان شماره يک شهرستان به دستگاه راديولوژي ديجيتال با اعتبار 10 ميليارد ريال از ديگر پروژه هاي اين شهرستان است که هفته دولت به بهره برداري مي رسد.
فرماندار ملکشاهي افزود: احداث کانال هاي آبياري کشاورزي ، برق رساني به روستاها و کلنگ زني چندين سالن ورزشي از ديگر پروژه هاي است که در طول هفته دولت اجرايي مي شوند.
شهرستان 30 هزار نفري ملکشاهي در 35 کيلومتري ايلام قرار دارد.
7179/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سه‌طبقه و در دو مرحله کلنگ زنی شد که دارای ۱۷ سالن و سر در خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال است و این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: مرحله اول فونداسیون و طبقه اول است و با اعتبار مشخص‌شده ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در مراحل دوم و سوم نیز اعتبارات دیگری اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 6098461

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد