Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن کیانی والا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات شنای جام زنده‌رود در استان اصفهان اظهار داشت: مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات شنای جام «زنده‌رود» سه‌شنبه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور بیش از ۵۰ تیم از سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: مراسم افتتاحیه این مسابقات روز گذشته با حضور بیش از ۵۰ تیم از استان‌های سراسر کشور در استخر انقلاب برگزار شد و در حال حاضر تیم‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت شنای استان اصفهان ادامه داد: در این رقابت‌ها نزدیک به ۵۲۴ ورزشکار، مربی و سرپرست حضور دارند و قرار است که آنها تا روز دوشنبه ۲۹ مردادماه در استخر انقلاب اصفهان به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این مسابقات تصریح کرد: مسابقات شنای جام زنده‌رود در رده‌های سنی ۱۲-۱۱ سال، ۱۴-۱۳ سال و ۱۷-۱۵ سال به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن برگزار می‌شود.

کیانی والا افزود: در روز نخست این رقابت‌ها و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال، متین سهران شناگر اصفهانی در ماده ۵۰ متر پروانه با زمان ۲۵:۱۵ ثانیه رکورد ایران را که پیش از این با زمان ۲۵:۴۳ ثانیه در دست علیرضا زمردی از تهران بود، شکست.

وی اضافه کرد: در ماده ۴۰۰ متر آزاد رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال هم، علی جعفری از استان مرکزی رکورد پیشین خود را ارتقا بخشید و به زمان ۴:۲۲:۴۰ دقیقه کاهش داد.

کد خبر 4378693

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات شنا ورزش ورزش ناشنوایان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد

آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073112 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)