Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاهیجان -ایرنا- یک انبار احتکار مواد غذایی به ارزش 700 میلیون ریال در لاهیجان و 322هزار نخ سیگار قاچاق در سیاهکل کشف و ضبط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان روز یکشنبه اظهارداشت:در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار محموله مواد غذایی در یکی از انبارهای حاشیه شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمود قاسمی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به این انبار اعزام شدند و در بازرسی از این مکان اقلامی از قبیل یکهزار و 700 کیلوگرم شکر ،یک هزار و 500 کیلوگرم قند ، چهارهزار و 369 بطری انواع بطری روغن مایع ،سه هزار و 840 قوطی کمپوت ، 10هزار و 80 عدد تخم مرغ ، یکهزار و هشت عدد آب میوه و 96 قوطی رب گوجه فرنگی از این انبار کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش مواد کشف شده در این انبار را 700 میلیون ریال برآورد کرده اند و در این رابطه متهم 31 ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شده است.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل نیز از کشف 322 هزار نخ انواع سیگار قاچاق خارجی در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش انواع سیگار خارجی قاچاق توسط فردی در یکی از واحدهای عرضه دخانیات، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .
حمید محمدی نسب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران در بازرسی از این واحد صنفی 322 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.
وی تصریح کرد:کارشناسان ارزش سیگار‌های کشف شده را 106 میلیون و 800 هزار ریال اعلام کردند که در این رابطه متهم 31 ساله ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از شهروندان خواست ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و شناسایی افراد سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
6029 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس احتكار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد