Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@18:20:29 GMT

سارق طلاجات کودکان در سرخس دستگیرشد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۷۸۷۷

سارق طلاجات کودکان در سرخس دستگیرشد

قدس انلاین : فرمانده انتظامی سرخس گفت: سارق به عنف طلاجات کودک ۴ ساله درسرخس کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ احمدعلی دماوندی فرمانده انتظامی سرخس گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات دخترش توسط فردی ناشناس در ساعت ۰۶:۵۵ روز پنج شنبه، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله فرماندهی انتظامی و ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر و بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات اولیه پرونده حاکی از آن بود دختر بچه ۴ ساله مقابل منزل مسکونی در حال بازی بوده که فردی ناشناس خود را دوست برادر دختر بچه معرفی و با چرب زبانی، طعمه خود را به صورت پیاده تا خیابان مقابل برده و چهار حلقه النگو و یک جفت گوشواره طلای او را به سرقت برده و متواری شده است.
فرمانده انتظامی سرخس گفت: ماموران انتظامی با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، چهره زنی و تحقیقات فنی و پلیسی بلافاصله سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در حالیکه در یکی از کمپ‌های غیر مجاز ترک اعتیاد حضور داشت دستگیر کردند.
سرهنگ دماوندی با اشاره به اعتیاد شدید و سابقه دار بودن متهم افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس آگاهی نسبت به شناسایی مالخر و دستگیری وی طی یک عملیات غافلگیرانه اقدام کردند که خوشبختانه طلاهای ربوده شده کشف و تحویل مالباخته شد.
وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در رابطه با دیگرسرقت‌های احتمالی متهم ادامه دارد گفت: از خانواده‌های عزیز و والدین انتظار داریم با رعایت توصیه‌های مراقبتی پلیس و همچنین  از آراستن کودکان به زیورآلات خوددداری کنند تا از وقوع چنین سرقت‌هایی پیشگیری آگاهانه‌ای به عمل آید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری سارق دستگيري سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات