Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رامین ریاضی با بیان این خبر افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه ای و تجربی(کار اولی) برگزار می شود و بیشترین تمرکز بر روی کار اولی ها برای ایجاد انگیزه و تقویت استعداد آن هاست.

وی افزود: در بخش تجربی عموم علاقه مندان به خصوص دانشجویان دانشگاه ها می توانند ثبت نام و شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاضی تفاوت این جشنواره را با دیگر جشنواره ها حذف بازخوانی متون نمایشی آن عنوان و بیان کرد: علاقه مندان پس از ثبت نام متون خود را تا مرحله بازبيني می تواند با تغییراتی که لازم می داند جلو ببرد و در مرحله بازبینی قرار گیرد.

وی یکی دیگر از مزیت های این جشنواره را هم معرفی استاد راهنما برای افراد کار اولی اعلام کرد و گفت: این اتفاق مهمی است تا بتوانیم گروه های هنری را تا مرحله بازبینی هدایت و راهنمایی برای ارائه کارهای با کیفیت راهنمایی کنیم.

ریاضی محورهای موضوعی جشنواره را فرهنگ ایثار و مقاومت، جبهه مقاومت، استکبارستیزی، سبک زندگی، پبشگیری از آسیب های اجتماعی(طلاق، اعتیاد، فضای مجازی، ماهواره)، حجاب و عفاف، آیینی، مذهبی، ترویج شعائر اسلامی، فرهنگ کتابخوانی، اقوام و همبستگی و ... برشمرد.

دبیر اجرائی سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازبینی این جشنواره از یکم تا چهارم آبان و آیین پایانی آن از 20 تا 23 آبان برگزار می شود، اظهارداشت: تلاش داریم با برگزاری آن در آبان ماه، برگزیدگان این جشنواره را به جشنواره ملی مقاومت که آذرماه برگزار خواهد شد، معرفی کنیم تا بتوانند در آن نیز حضور یابند.

ریاضی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استانی افلاکیان، اضافه کرد: این جشنواره در میانه برگزار می شود و برگزیدگان آن بدون بازبینی در بخش پایانی حضور خواهند داشت.

سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج به همت بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا و برخی از نهادهای فرهنگی آبان ماه سال جاری برگزار می شود که علاقه مندان به شرکت در آن می توانند فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت کنند.

http://www.basijnews.ir/fa/news/9041793

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت انتخاب آثار بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را محمدرضا مطوری، حسین ذوالفقاری و مهدی درویش تشکیل دادند.

براساس اعلام هیأت انتخاب بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر نمایش‌های «هشت خوان» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «یادگاری» به کارگردانی آرزو جعفری و احسان بحرینی از جیرفت، «مجنون» به کارگردانی علی ربیحاوی از تهران، «قهرمان غریب» به کارگردانی مریم طرفی از سوسنگرد، «مستر دیفال» به کارگردانی سیدسروش پیمبری از کرمانشاه، «زخمه برادر» به کارگردانی عبدالحسین جلیل‌نسب از خرمشهر، «سفر» به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران، «گلدمن» به کارگردانی پژمان مهراب‌پور و آمنه پورحسینی از خرمشهر، «اتیکت» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان (مشروط) و «ملاقات آخر» به کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر (مشروط) به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر راه یافتند.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر به دبیری مجید منادی از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۳ در خرمشهر به اجرا درمی‌آید.

کد خبر 6099556

دیگر خبرها

  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود