Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز ثبت‌نام بدون آزمون، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد شهرکرد با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، همزمان با آغاز ثبت نام بدون آزمون، مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور هیات رئیسه، جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه، در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: این مرکز مشاوره‌ای با هدف ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان به داوطلبان ورود به دانشگاه، با حضور استادان مجرب در رشته‌های مختلف تحصیلی افتتاح و آغاز به کار کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با قدردانی از کارکنان و استادان مشاور این مرکز افزود: در مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون و بدون آزمون و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه، به داوطلبان جدید و خانواده‌ها ارائه می‌شود.
نیکخواه بیان کرد: خانواده‌ها و داوطلبان جدید ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می‌توانند جهت مشاوره تحصیلی همه روزه به جز ایام تعطیل صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعداز ظهر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به مرکز مشاوره تحصیلی، واقع در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد، نبش کوچه ۴۶ مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود ۸ هزار دانشجو در ۶۰ رشته کارشناسی ارشد و دکتری، ۳۳ رشته در مقطع کارشناسی و ۶ رشته در مقطع کاردانی تحصیل می‌کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دارای ۴۷ رشته بدون آزمون است، گفت: داوطلبان جدید بدون آزمون در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می‌توانند پس از مشاوره تحصیلی، با مراجعه به سایت www.azmoon.org در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شهرکرد مرکز مشاوره تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران

زلفی گل وزیر علوم در برنامه صف اول گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید در منطقه مکران متمرکز شده و زمینه جذب نخبگان را فراهم کنند.

او درباره ساخت خوابگاه‌های متاهلی گفت: حدود ۳ هزار و ۲۰۰ واحد داریم که پیشرفت‌های فیزیکی چشم‌گیری داشتند، تا پایان ۱۴۰۳ حدود ۳ هزار و ۲۰۰ خوابگاه در حال ساخت است؛ هم اکنون هزار و ۳۵۰ واحد داریم و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد کلنگ زنی شده است که از آغاز امسال عملیات احداث آنان انجام خواهد شد، دانشگاه تهران ۵۰۰ واحد را با استفاده از مولد سازی در حال احداث دارد. 

وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه یزد از طریق مولد سازی اعتبار لازم را برای ساخت هزار واحد جذب کرده است و تا پایان ۱۴۰۳ نیمی از آن به بهره‌برداری خواهد رسید، از تسهیلات بانک‌ها نیز در این راستا استفاده خواهد شد. 

او ادامه داد: دانشگاه‌های شریف و تهران در جهان رتبه‌های بهتری دارند، اما ۶۵ تا ۷۰ دانشگاه را در جهان در مرجعیت علمی داریم؛ تولید علم جدید نیاز به تجهیزات روز آمد دارد. 

وزیر علوم گفت: ۵ درصد اعتبارات عمومی کشور به وزارت علوم تعلق دارد برای پیدا کرد جایگاه جهانی باید به معیشت اساتید و یاوران علمی دانشگاه‌ها توجه شود. 

زلفی گل بیان کرد: اساتید ما در دانشگاه‌ها باید فضای پژوهشی کافی را داشته باشند، ما باید فضای پژوهشی را به حد مطلوب برسانیم؛ علاوه بر بودجه نظام انگیزشی و سنجشی باید قانونمد باشد و سیستم از یکنواختی خارج شود؛ ما باید به تمامی جوانب نگاه کنیم.

او درباره حذف کنکور تصریح کرد: در شرایط فعلی حذف کنکور مقدور نیست؛ چنانچه بحث اشتغال در کشور ما حل شود امکان دارد کنکور هم حذف شود، اما این قطعی نیست. 

وزیر علوم بیان کرد: در خصوص مهارت محور کردن آموزش حکمی آمد که به گونه برنامه‌ریزی شود که رشته‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و نیاز‌های جامعه با یکدیگر تناسب داشته باشند. 

او ادامه داد: دانشگاه‌های شریف و تهران در جهان رتبه‌های بهتری دارند، اما ۶۵ تا ۷۰ دانشگاه را در جهان در مرجعیت علمی داریم؛ تولید علم جدید نیاز به تجهیزات روز آمد دارد. 

وزیر علوم گفت: ۵ درصد اعتبارات عمومی کشور به وزارت علوم تعلق دارد برای پیدا کرد جایگاه جهانی باید به معیشت اساتید و یاوران علمی دانشگاه‌ها توجه شود. 

زلفی گل بیان کرد: اساتید ما در دانشگاه‌ها باید فضای پژوهشی کافی را داشته باشند، ما باید فضای پژوهشی را به حد مطلوب برسانیم؛ علاوه بر بودجه نظام انگیزشی و سنجشی باید قانونمد باشد و سیستم از یکنواختی خارج شود؛ ما باید به تمامی جوانب نگاه کنیم.  او درباره حذف کنکور تصریح کرد: در شرایط فعلی حذف کنکور مقدور نیست؛ چنانچه بحث اشتغال در کشور ما حل شود امکان دارد کنکور هم حذف شود، اما این قطعی نیست. 

وزیر علوم بیان کرد: در خصوص مهارت محور کردن آموزش حکمی آمد که به گونه برنامه‌ریزی شود که رشته‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و نیاز‌های جامعه با یکدیگر تناسب داشته باشند. 

زلفی گل همچنین گفت: رشته‌هایی که استاندارد‌های آموزش عالی در آنها رعایت نشده بود حذف شد که پارسال حدود ۲ هزار رشته حذف و تعداد محدودی رشته به دانشگاه‌ها اضافه شد، اما آمار امسال تا کنون مشخص نیست. 

او در خصوص شهریه دانشگاه آزاد گفت: نحوه درست تعیین خود دانشگاه است؛ برخی دانشگاه‌ها با دانشگاه آزاد رقابت دارد مانند دانشگاه‌های غیرانتفاعی، در رشته‌هایی که بین این دو دانشگاه‌ها مشترک نیست شورای رقابت تعیین کننده است. 

وزیر علوم درباره اظهار کرد: ۷۵ مورد کار مثبت در وزارت علوم در این مدت انجام شده که بورس رتبه‌های برتر کنکور، مرجعیت علمی و توسعه فناوری از جمله این موارد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • مراکز مشاوره اسلامی سماح گسترده‌تر می‌شوند
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org