Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز امروز 28 مردادماه از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه ولایت و امامت با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی خبر داد و گفت: شهرداری تبریز با هدفِ تعمیق و تعالی مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی، تأکید و توجه به جایگاه پراهمیت ولایت‌مداری و هویت ‌بخشی فرهنگی با تکیه بر مفاهیم ناب ولایی و ایجاد یکپارچگی و انسجام عملی در فعالیت‌های مذهبی و ارتقای سطح نشاط اجتماعی ومعنوی، اقدامات گسترده و فعالیت‌های ویژه‌ای را به مناسبت دهه ولایت برنامه‌ ریزی کرده و در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، از برگزاری 10جشن‌ بزرگ مردمی در 10 منطقه شهرداری به مناسبت دهه ولایت وامامت خبر داد و افزود: اجرای بازی‌های بومی ومحلی، برگزاری نمایشگاه، اجرای مسابقات فرهنگی وهنری، اجرایی برنامه‌های هنری و تجلیل از برترین‌های کنکور و برنامه‌های متعدد دیگر ازجمله بخش‌های این جشن‌ها خواهد بود که به مدت 10 شب از قربان تاغدیر در پارک‌ها ی مناطق دهگانه شهری برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام حمیدی، همچنین برگزاری جشن بزرگ غدیر در فرهنگسرای بزرگ الغدیر، برنامه‌های اتوبوس شادی در محلات، مجتمع های مسکونی و پارک‌های سطح شهر را از دیگر برنامه‌های شاخص این دهه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی در بین شهروندان عنوان کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، تصریح کرد: بازسازی واقعه غدیر در دو پارک شهر به مدت ده روز، همایش‌های تبیینی با محوریت آموزه‌های مکتب علوی و نمایشگاه‌های فرهنگی با محوریت ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی و تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت در مراکز فرهنگی شهرداری در این مدت ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود.
وی، از برگزاری سلسله مراسم سخنرانی، جشن و مدیحه سرایی در مساجد، پارک‌ها و بوستان‌ها، فرهنگسراها و نمازخانه‌ها، کمک و همکاری با مساجد در برگزاری نیایش و مراسم روح افزا و پرفیض دعای عرفه در ایام دهه ولایت و امامت خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اعلام اینکه بیش از ده‌ها عنوان ویژه برنامه برای دهه مبارک امامت و ولایت در نظر گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد که این برنامه ها موجبات رضایت خاطر شهروندان گرامی را فراهم آورد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن فرهنگی برنامه های دهه امامت تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج

شهردار سنندج با اشاره به انجام ۱.۵ میلیون مترمربع آسفالت در معابر شهر سنندج طی سال گذشته؛ از هدف‌گذاری برای انجام بیش از دو میلیون متربع آسفالت در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در نشست با نماینده ولی فقیه در کردستان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد، با بیان اینکه وظایف شهرداری بسیار گسترده و به وسعت همه نیازهای شهر است، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ وظیفه برای شهرداری‌ها تعریف شده است از این رو نمی‌توان وظایف شهرداری را در پروژه‌های عمرانی یا فضاهای سبز و مسائل فرهنگی خلاصه کرد.

وی افزود: هر موضوعی که یک شهر زنده با آن سر و کار دارد از لحظه تولد انسان تا مرگ آن در واقع بخشی از وظایف شهرداری است.

شهردار سنندج تاکید کرد: شهرداری در سرفصل‌های مختلف خدمات‌رسانی همه روزه به صورت مستقیم و غیرمستقیم با زندگی عموم مردم در ارتباط است و همین مسئله اهمیت فعالیت‌های شهرداری را بسیار بالا و تأثیرگذار در رضایتمندی عمومی کرده است.

رشیدی با بیان اینکه گستره خدمات شهرداری موجب شده انتظارات از شهرداری نسبت به سایر ادارات که تنها یک یا چند وظیفه خاص دارند فراتر رود، گفت: اقدامات مختلفی در راستای عمران شهری و رفع مشکلات در سنندج طی سال گذشته انجام شد، البته ادعا نمی‌کنیم که کل مشکلات را حل کرده‌ایم اما در حد توان هر آنچه در توان داشته‌ایم را به کار گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی، احداث پارک‌های بزرگ مقیاس و پروژه‌های عمرانی ریل‌گذاری خوبی در سطح شهر انجام شده است و این روند را با قدرت هرچه تمام و با حمایت شورا و همراهی خانواده بزرگ و تلاشگر شهرداری در سال جاری ادامه خواهیم داد.

شهردار سنندج با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، تصریح کرد: شورای دور ششم و شهرداری در راستای عملیاتی کردن شعار سال هر آنچه در توان داشته باشیم به کار خواهیم گرفت و در راستای امیدآفرینی و خدمت به مردم کار خواهیم کرد.

رشیدی با تاکید برای اینکه هدف‌گذاری امسال انجام دو میلیون مترمربع آسفالت است، گفت: شش هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده و برنامه‌های متعددی در زمینه اتمام پروژه‌های نیمه تمام، توسعه فضای سبز شهری و ایجاد ۳۰ پارک درون محلی در دستور کار است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد مصوبات شهرداری به تصویب رسیده است و با همراهی و همدلی که در مجموعه شورا و شهرداری سنندج وجود دارد امسال سعی می‌کنیم بیش از پیش در راستای امید آفرینی و تحقق شعار سال گام برداریم.

نبود درآمد پایدار پاشنه آشیل شهرداری‌های کردستان است

عزت رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم به نمایندگی از اعضای شورای شهر در این نشست اظهار کرد: خدمت به خلق بالاترین عبادت است و حتماً کسی موفق خواهد بود که خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار داده باشد

وی افزود: مسائل معیشتی مردم را دچار مشکل کرده است که تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید بیش از پیش صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه مدیریت شهری ما گریبانگیر مسائل خاصی است که در دیگر کلان شهرهای کشور چنین مشکلاتی کمتر دیده می‌شود، گفت: نبود درآمد پایدار مشکل اصلی و پاشنه آشیل شهرداری‌ها در استان است.

رضایی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب لقب فرهنگی بودن را به کردستان اعطا کرده‌اند، پس یک استان فرهنگی نیازمند خدمات بیشتر است که تحقق این مهم نیازمند نگاه و اختصاص اعتبارات ویژه است.

کد خبر 739744

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان
  • ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) در گنبد کاووس + تصاویر
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی