Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد رئیس جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه رانندگان به دلیل نزدیک بودن به حوادث بهترین فردی هستند که می‌توانند به حادثه دیدگان کمک کنند، از اجرای طرح آموزش رانندگان در این استان خبر داد.
محسن حرازی‌زاده افزود: اهداف و اولویت‌های مهم جمعیت هلال‌احمر استان یزد، امدادگری در جنگ و حادثه است؛ لذا اگر زمانی حادثه‌ و جنگ صورت نگیرد در راستای آموزش نیروها، تکمیل و ایجاد تجهیزات این جمعیت تلاش می‌شود تا در مواقع بحران بهترین اقدامات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی اشاره کرد: معتقدیم بهترین راه برای حضور در حادثه، این است که بتوانیم اقدامات اولیه را در نزدیک‌ترین سطح حادثه ببریم؛ لذا ضروری است که در هر جمعیتی افرادی باشند که آموزش‌های لازم را در کمک‌های اولیه دیده باشند تا بهترین اقدامات در لحظات اولیه حادثه صورت گیرد که در همین راستا دوره‌های کمک‌های اولیه برای رانندگان با توجه به اینکه اولین افرادی هستند که در صحنه حضور می‌یابند، در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد هلال احمر امداد آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • معابر تهران خلوت و روان است
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت
  • اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی
  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی
  • سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است
  • (عکس) تصاویر نگران کننده از کارگردان مشهور