Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:16:01 GMT

خیز سعودی‌ها برای ریاست AFC/ زنگ خطر برای فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۸۷۱۸

خیز سعودی‌ها برای ریاست AFC/ زنگ خطر برای فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای آماده کردن خود برای ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از سمت خود استعفا داد. موضوعی که در صورت تحقق، زنگ خطر جدی برای فوتبال ایران خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از  المواطن، عادل عزت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت که از  ریاست خود استعفا دهد و نواف تمیاط ستاره سابق فوتبال عربستان به عنوان رئیس جدید این فدراسیون فوتبال این کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های سعودی تاکید کردند که هدف "عزت" از استعفا آماده کردن خود برای حضور در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت که نواف التمیاط را به عنوان رئیس موقت خود انتخاب کند.

به گزارش ایسنا، موضع‌گیری‌های آشکار و بسیار تهاجمی مقامات فوتبال عربستان علیه فوتبال ایران در سال‌های اخیر مشکلات زیادی برای ایران ایجاد کرده است که با تصاحب ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا، این موضوع می‌تواند بر وضعیت دشوار ایران در تصمیم‌سازی‌های فوتبال آسیا تاثیر منفی بگذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فدراسیون فوتبال عربستان كنفدراسيون فوتبال آسيا مناقشه فوتبالی ایران و عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که به رغم جنگ غزه تلاش مقامات آمریکایی برای عادی سازی روابط ریاض و تل‌آویو ادامه دارد، بلومبرگ از تشدید بازداشت‌ها در عربستان سعودی درباره این جنگ خبر داده است.

به گزارش این رسانه آمریکایی، منابع دیپلماتیک و گروه‌های حقوق بشر به بلومبرگ خبر دادند که بازداشت شهروندان عربستان سعودی که در شبکه‌های اجتماعی مطالبی درباره جنگ غزه منتشر کرده بودند، تشدید شده است.

طبق این گزارش، یک چهره رسانه‌ای سعودی که گفته بود «هرگز نمی‌توان اسرائیل را بخشید»، بازداشت شده است.

یک شهروند عربستان سعودی که در شبکه اجتماعی در اعتراض به مواضع واشنگتن در جنگ غزه، خواستار تحریم رستوران‌های آمریکایی شده بود، هم دستگیر شده است.

به ادعای بلومبرگ، «پادشاهی (عربستان سعودی) این سیگنال را نشان می‌دهد که آماده پذیرش روابط دیپلماتیک با دولت یهود است اگر این کشور به تشکیل کشور فلسطین متعهد شود».

دیپلمات‌های مستقر در ریاض و گروه‌های حقوق بشری گفتند که بازداشت افراد حتی بالای 10 ساله به دلیل اظهارنظرهای آنلاین و محدودیت در آزادی بیان در عربستان سعودی عادی است اما موج اخیر دستگیری‌ها ناشی از نگرانی‌های امنیتی است که به طور خاص با حمله مرگبار هفت اکتبر حماس به اسرائیل و پیامدهای آن مرتبط است.

کد خبر 848912 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟