Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۰۶ نماینده خطاب به رئیس جمهور درخصوص اجرای قانون تقسیمات کشوری با قید فوریت را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 206 نماینده خطاب به رئیس جمهور در خصوص اجرای قانون تقسیمات کشوری با قید فوریت را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن بیانیه بدین شرح است:

جناب آقای حسن روحانی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

نظر به اینکه قانون تقسیمات کشوری مصوب سال 1362 و اصلاحات و الحاقات بعدی دولت را موظف نمود نسبت به ارتقاء مناطق که براساس قانون قابلیت ارتقاء را دارند اقدام نماید و در همین راستا وزارت کشور و سازمان های مرتبط در خصوص روستاهای که قابلیت ارتقا به شهر و دهستان هایی که قابلیت ارتقا به بخش و بخش هایی که قابلیت ارتقا به شهرستان را داشته اند اقدام لازم را انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ملاحظه می شود تلاش های استانداری و وزارت کشور در دولت ناتمام مانده است لذا با توجه به اینکه اجرای این قانون در راستای توسعه همه جانبه این مناطق می تواند خدمات شایان توجه و ارزشمند و غیرقابل انکاری به هموطنان عزیز باشد که سال هاست بیش از میلیون ها نفر از مردم عزیز کشورمان امیدوار به این اقدام دولت بوده اند عدم تسریع باعث یاس و ناامیدی و در نهایت نارضایتی میلیون ها نفر را ایجاد خواهد کرد.

بنا به مراتب ما نمایندگان امضا کننده ذیل از رئیس جمهور خواستاریم با قید فوریت دستور اجرای قانون مذکور و ارتقای مناطق مطابق قانون دارند صادر نمایند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازار مسکن استان همدان خشکسالی عزت الله انتظامی تالار وحدت خبرگزاری شبستان شیراز تقسیمات کشوری بیانیه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم

رئیس جمهور سوئیس عصر یکشنبه به وقت تهران گفت که این کشور ارتش اوکراین را به تجهیزات نظامی برای نبرد با روسیه مجهز نمی‌کند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ویولا آمهرد» رئیس جمهور سوئیس اظهار داشت که علیرغم تلاش برای تصویب قانون اضطراری جهت تعویق وضعیت بی‌طرفی این کشور، سوئیس به اوکراین سلاح نمی‌دهد.

رئیس جمهور سوئیس گفت که او از تصویب احتمالی قانون اضطراری که به سوئیس بی طرف اجازه می‌دهد تسلیحات کی‌یف را تامین کند، حمایت نمی‌کند.

او گفت: «قانون اضطراری تنها در موارد ضروری، به عنوان مثال در طول بحران کووید قابل استفاده است.»

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه انیز گفت که «ایالات متحده و متحدانش خواستار آن هستند که اوکراین از فروپاشی سیستم دفاعی خود جلوگیری و به هر قیمتی شده حمله نیرو‌های روسیه را مهار کند؛ در نتیجه، تلفات روزانه دشمن (کشته و زخمی) در آوریل (ماه گذشته) به ۱۰۰۰ سرباز افزایش یافت».

وی افزود «رژیم کی‌یف اوکراینی‌ها را که تمایلی به جنگ ندارند، به قتلگاه میندازد. مقام‌های اوکراینی بسیج نیرو را در تلاش با هدف جلب لطف اربابان غربی خود برای تداوم کمک مالی و نظامی آن‌ها تشدید می‌کنند».
رئیس اطلاعات نظامی اوکراین اخیراً در مصاحبه‌ای گفتکه احتمالاً وضعیت برای نیرو‌های این کشور که در ماه‌های اخیر با کمبود تجهیزات و تسلیحات مواجه بوده‌اند، به طور پیوسته بدتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم