Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورود گردشگر از محورهای مهم تجارت امروز در کشورهای توسعه یافته و کمتر توسعه یافته است، گفت: باید در منطقه آزاد اروند یعنی شهرهای آبادان و خرمشهر با توجه به تقاضای گردشگران به ویژه عراقی ها به موضوع توریسم درمانی و خرید از بازارهای منطقه، نسبت به توسعه و پیشرفت منطقه به صورت افزایش و بهبود امکانات از  یک سو و توان پاسخگویی به رفع نیاز شهروندان منطقه به عنوان اولویت نخست، اقدامات موثری را به انجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصناف و نهادهای نظارتی بازارهای منطقه باید به نحو موثرتری عمل کنند تا تبعات اقتصادی ناشی از حضور گردشگران به خصوص عراقی ها در منطقه کنترل و از  احتکار و گران فروشی در بازارهای منطقه جلوگیری شود تا به مردم منطقه از این نظر دچار آسیب نشوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمی شود حاکمیت داشت اما مسئولیت نداشت؛ سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری ها باید در این خصوص به نحو موثرتری عمل کنند تا به معیشت مردم آبادان و خرمشهر از این بابت آسیبی وارد نشود.

کعبی گفت: درباره نظارت و کنترل بیشتر و بهتر اوضاع منطقه به ویژه در بحث بازار به مسئولان امر هشدارهای لازم را داده ایم تا نظارت و کنترل خود را در این خصوص شدت بیشتری ببخشند.

انتهای پیام/ د

ورود گردشگر به منطقه آزاد اروند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر با صدور حکمی اسما لک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر را به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب اسما آمده است:‌ با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیئت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب می‌شوید.

به گزارش آنا، اسماً لک با مدرک دکتری تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان واحد گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • اوج گیری رطوبت در اروند