Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@06:02:01 GMT

تشدید بازرسی های صنفی دراستان چهارمحال وبختیاری

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۸۹۱۶

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - رئیس سازمان صنعت ، معدن ونجارت استان گفت به منظور جلوگیری از احتکار کالا 2 کارگروه مبارزه با احتکار، اختفای کالا و تحریم، راه اندازی و بازرسی ها در سطح بازار تشدید شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  شهرکرد ، سید نعیم امامی در نشست با خبرنگاران افزود : امسال 29 هزار بازرسی با حضور 40 تیم در بازار انجام که منجر به تشکیل 788 پرونده به ارزش چهار هزار و 800 میلیون ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی : امسال 767 میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از 26 واحد صنعتی سرمایه گذاری و هزینه شده است.

وی تعداد پروانه های صادره این مدت برای تاسیس و توسعه واحدهای صنعتی را نیز 139 مورد عنوان و تاکید کرد: این رقم حاکی از افزایش 46 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

امامی افزود: این واحدها نیز با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیارد ریال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

امامی همچنین با بیان اینکه عملیات 971 طرح صنعتی به ارزش 92 هزار میلیارد ریال در استان در دست اجراست ، افزود: 350 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد و اعتبار 50 هزار میلیارد ریالی در دست تکمیل است که تا سه سال آینده بهره برداری می شود.


وی میزان اشتغالزایی مجموع این طرح ها را بیش از 20 هزار نفر عنوان و اظهار داشت: بهره برداری از 350 این طرح ها بیش از هفت هزار فرصت شغلی جدید فراهم می کند.


امامی همچنین از افتتاح 25 طرح صنعتی و صنفی این استان در هفته دولت خبر داد و در ادامه اعتبار هزینه شده برای تکمیل و راه اندازی این واحدها را 484میلیارد ریال عنوان کرد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشغال 234 نفر در شهرستان های بروجن، شهرکرد، فارسان، اردل و لردگان فراهم می شود.

وی گفت : نخستین بار طی 40 سال گذشته با همکاری سازمان زمین شناسی اکتشافات شمال استان بطور کامل انجام و منجر به اکتشاف معادن فلزی در این منطقه شده است.

وی همچنین از اتمام اکتشافات ماهواره ای در استان خبر داد و افزود: سازمان صنعت و معدن با اتمام اکتشافات ماهواره ای بدنبال انجام حفاری های زیرسطحی است.

امامی ادامه داد: هم اینک بیش از 180 معدن در استان فعال است که استخراج پنج معدن از این تعداد در سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به تخریب نما و منظر طبیعت و ارزش افزودن پایین سنگ لاشه، این سازمان سیاست بهره برداری از معادن سنگ های ساختمانی را به جای سنگ لاشه درپیش گرفته است.

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - تنظیم بازار - تحریم اقتصادی - وزارت صنعت،معدن و تجارت -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری تنظیم بازار تحریم اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم

محمدعلی چراغیان سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

رشد۱۷۷ درصدی سرمایه گذاری‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری

چراغیان اضافه کرد: نخ ابریشم خالص از الیاف‌های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه‌ها و نساجی‌های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می‌شود.

وی افزود: در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان‌غربی فراهم شد
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد
  • تولید شمش طلا در معدن طلای هیرد ۴۳ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن طلای هیرد