Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد فتحی بیرانوند مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛گفت: با اقدامات حقوقی و پیگیری‌های قضایی توسط اداره حقوقی اداره کل و با تلاش مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد و همکاری دستگاه قضایی و پاسگاه انتظامی قلایی، آراء قطعی صادره از مراجع قضایی اجراء و ۷۸۵۰۱ متر مربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد از دست متجاوزان و سودجویان رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به اخطار‌های مکرر به افراد سودجو مبنی بر رفع تصرف از اراضی ملی منطقه سفید کوه خرم آباد واقع در پلاک ۲۹۸ متأسفانه افرد خاطی با بی توجهی هیچ اقدامی نسبت به این موضوع انجام نداده و این امر باعث گردید که از طریق مقامات قضایی اقدامات لازم جهت رفع تصرف ۷۸۵۰۱ متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد انجام گیرد.

فتحی گفت: اجرای حکم رفع تصرف با حضور نماینده حقوقی اداره کل، نیروی انتظامی و همچنین نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست انجام گرفت و این میزان زمین به دامان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد بازگشت.

مدیرکل محیط زیست استان لرستان عرصه‌های طبیعی ومناطق حفاظت شده را سرمایه ملی و متعلق به همه نسل‌ها دانست و اظهار داشت: حفاظت از ازمناطق تحت مدیریت از وظایف و تکالیف اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است که به صورت مستمر و دائمی انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

 بیش از ۷۸۰۰۰ متر مربع از اراضی منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد رفع تصرف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیات وحش محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد

 

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان