Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخ فوتبال غنی از شگفتی و پدید آمدن نسل های طلایی در دورانی متفاوت است.

بعدیI'm Feeling Lucky

اختصاصی طرفداری- ترکیب بازیکنان بزرگ در کنار یکدیگر و تشکیل زوج‌ها و مثلث های مخوف در تیم‌های بزرگ اروپایی از دیرباز، ضمن ایجاد محبوبیت وافر در میان علاقمندان این تیم‌ها، یاد آن‌ها را برای همیشه در تاریخ زرین باشگاه های بزرگ، زنده نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تاریخ فوتبال باشگاهی اروپا، مثلث‌های جادویی زیادی به وجود آمده و خاطره ساز شده است که یادآوری اش تداعی کننده خاطرات خوبی برای هواداران است. به همین بهانه قصد داریم که در این یادداشت برترین مثلث های جادویی را که فوتبال به خود دیده است را مورد بررسی قرار دهیم.

مثلث مخوف لاو - بست و چارلتون در منچستر یونایتد

دنیس لاو: یک اسکاتلندی بی نظیر در تاریخ فوتبال به گفته فرگوسن بزرگ. لاو یک مهاجم پا به توپ، تکنیکی و بسیار گلزن بود و کمتر تیمی در مصاف های رو در رو با او موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد. او طی سال های ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۳ برای منچستر به میدان رفت و در ۳۰۹ بازی موفق به زدن ۱۷۱ گل برای یونایتد شد. لاو در سال ۱۹۶۴ موفق به کسب توپ طلای اروپا شد.

جرج بست: او بازیکنی بود که هم زمان، سرعت، شتاب، گل زدن و کار با توپ  را به شکل اعجاب آوری به  نمایش می‌گذاشت. همگان جرج بست را به خاطر تکنیک اعجاب‌انگیزش می‌شناسند. بازیکنی گلزن که مصاف های یک به یک را به راحتی از پیش رو بر می داشت و فوتبال را به زیباترین شکل ممکن بازی می‌کرد. بست بین سال های ۱۹۶۳ تا ۱۹۷۵ در مجموع ۳۶۱ بار برای شیاطین سرخ بازی کرد و ۱۳۷ گل به ثمر رساند. همچنین در سال ۱۹۶۸ بست موفق شد توپ طلا را به دست بیاورد.

بابی چارلتون: او یکی از بامهارت ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بود. یک بازی ساز فوق العاده و یک گلزن عالی. چارلتون به نوعی موتور محرک تیم محسوب می‌شد چون تمامی نقشه‌ها و حملات تیم از او شروع می‌شد. چارلتون بین سالهای ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۳ برای منچستر به میدان رفت و در ۶۰۶ بازی برای این تیم ۱۹۹ گل به ثمر رساند. چارلتون در سال ۱۹۶۶ موفق به کسب توپ طلا شد.

افتخارات: این سه بازیکن روی هم ۵۰۷ گل در ۱۲۷۶ بازی برای یونایتد به ثمر رساندند. یک جام حذفی، دو مقام قهرمانی لیگ و یک مقام قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا دستاورد این مثلث برای منچستر یونایتد در آن دهه بود که آنها را با هم مرور خواهیم کرد.

مثلث مخوف مسی، رونالدینیو و اتوئو در بارسلونا

ساموئل اتوئو: مهاجم خوش چهره و سیاه پوست کامرونی باشگاه بارسلونا، بدون هیچ شکی یکی از موثرترین بازیکنان تاریخ این باشگاه به شمار می رود. اتوئو یک مهاجم بسیارخطرناک، گلزن و بازیکنی بسیار سریع و با تکنیک بود و از کوچکترین فرصت ها نهایت استفاده را می برد. این بازیکن بین سال های 2004 تا 2009 در بارسلونا به بازی پرداخت. اتوئو در مجموع دو بار لیگ قهرمانان اروپا در سال های 2006 و 2009، سه بار لالیگا، یک بار جام حذفی و دو بار سوپر جام باشگاه های اسپانیا را به دست آورد و در 145 بازی لالیگا 108 گل را  برای بارسا به ثمر رساند.

لیونل مسی: فاتح پنج توپ طلا و بهترین گلزن تاریخ بارسلونا، یکی از برجسته ترین فوتبالیست هایی است که تاریخ این رشته ورزشی به خود دیده است. بازیکنی بسیار باهوش با دیدی بسیار وسیع که جزو نوابغ عصر جدید است. مسی سهم بسیار زیادی در افتخارات کسب شده بارسا در سالیان اخیر را دارد و بدون هیچ شکی، از لحاظ کیفیت فنی بهترین بازیکنی است که در تاریخ این باشگاه توپ زده است. این فوق ستاره آرژانتینی از سال 2003، و از رده های پایه بارسلونا در این تیم رشد کرده است. مسی در 637 بازی برای بارسلونا موفق به زدن 552 گل و دادن 239 پاس گل شده است که در نوع خود یک رکورد عجیب و خیره کننده محسوب می شود.

رونالدینیو: او یک نابغه تکرارنشدنی در فوتبال است، بازیکنی که هر بار پا به توپ شدنش یک جادو بود و با حرکات زیبا و کم نقصش هوادارن را میخکوب می کرد. ازخصوصیات بارز این بازیکن می توان به قدرت دریبلینگ بالا، حمل توپ عالی و ضربات تک ضرب و فوق العاده اش اشاره کرد. جادوی رونالدینیو به نوعی الهام بخش بارسلونا در قهرمانی فصل 2005-2004 در لالیگا بود، اولین قهرمانی آن ها از سال 1999 که برای خود او هم توپ طلای آن سال را به ارمغان آورد. سال بعد او حتی بهتر هم بود و نه تنها از عناوینش دفاع کرد، بلکه لیگ قهرمانان اروپا را هم به جمع افتخارات خود افزود. رونالدینیو بین سال های 2003 تا 2008 برای کاتالان ها به میدان رفت و در207 بازی موفق به زدن 94 گل در تمامی رقابت ها برای این تیم شد.

 افتخارات: این مثلث به نوعی شروع کننده دوران طلایی بارسلونا در دهه های اخیر است. در واقع این سه بازیکن هر کدامشان از لحاظ کیفیتی از برترین های پست خود در تاریخ محسوب می شوند و بارسلونا این شانس را داشت که هر سه این بازیکنان بزرگ را با هم در ترکیب خود داشته باشد. این مثلث موفق به کسب 2 لالیگا، 1 لیگ قهرمانان و 2 سوپر جام اسپانیا شده است.

مثلث مخوف پلاتينى، بونیک و روسى در یوونتوس

پلاتینی: این هافبک بزرگ فرانسوی در سال 1982 به یوونتوس پیوست. او پنج سال در این تیم بازی کرد و توانست تاثیری خارق العاده روی ریتم بازی و موفقیت های این تیم بگذارد. تاثیر او به حدی بود که یوونتوس را به فینال های متوالی می رساند و به تورینی ها اعتبار و ارزش اروپایی می بخشید. در بزرگی او همین بس که به عنوان یک هافبک تهاجمی توانست سه بار متوالی آقای گل سری A شود. پلاتینی همچنان برنده سه توپ طلای متوالی فیفا است که در نوع خود آماری خارق العاده برای یک هافبک محسوب می شود.

بونیک: او نفر سوم توپ طلای 1982 است و یکی از بهترین بازیکنان دهه 80 میلادی به شمار می آید. بونیک مهره ای بسیار کلیدی در نسل طلایی تیم یوونتوس و قهرمانی های این تیم محسوب می شود. شاخصه اصلی این بازیکن تکنیک منحصر به فرد، قدرت بدنی بالا، سرعت و شوت های سنگین بود. این لهستانی خوش استایل، در 81 بازی موفق به زدن 14 گل برای این تیم شد.  

پائولو روسی: روسی کار خود را از باشگاه یوونتوس در سال 1972 آغاز کرد اما برای کسب تجربه بیشتر به تیم ویچنزا رفت و به عنوان بهترین گلزن سری ب به این تیم کمک کرد تا به سری آ ایتالیا صعود کند. او برای تیم های کومو و پروجا بازی کرد و در سال 1981 به عنوان گران ترین بازیکن جهان به یوونتوس بازگشت و عنوان برترین گلزن سری آ را کسب کرد. روسی یک مهاجم مرکزی با خصوصیات شوت زنی دقیق و مهارت فینیشینگ بالا و سریع بود. او در سال 1982 با زدن 24 گل و فقط یک گل کمتر زده نسبت به آقای گل سری آ، دوم شد اما به کمک شش گل زده در جام جهانی توانست در آن سال کفش طلای اروپا و همچنین توپ طلا را تصاحب کند.

افتخارات: مثلث رویایی بانوی پیر در دهه هشتاد توانست یکی از باشکوه ترین دوران تاریخ این باشگاه را رقم بزند. مثلثی که به رهبری پلاتینی توانست در ظرف مدت سه سال  موفق به كسب دو اسكودتو، يک كوپا ايتاليا، يک ليگ قهرمانان اروپا، يك جام يوفا و يک برندگان جام اروپا شود.

مثلث مخوف دی استفانو، پوشکاش و خنتو در رئال مادرید

آلفردو دی استفانو: دی استفانو یکی از بزرگترین بازیکنانی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است. بازیکنی که در همه جای زمین حاضر بود. شوت، پاس، دریبل، بازی سازی، گلزنی، همه و همه در بازی او نمود پیدا می کرد. خودش در مورد خودش می گوید: |یک بازیکن فوتبال باید بتواند در هر نقطه از زمین بازی کند." دی استفانو ماحصلش در رئال 307 گل در 393 بازی بود. او یک نابغه بود كه وقتى كه عامل اصلى 5 قهرمانى پياپى اين تيم در جام باشگاه هاى اروپا شد، اين باشگاه را به پر افتخارترين تيم تاريخ اروپا بدل ساخت. دی استفانو اولین بازیکنی در تاریخ فوتبال است که موفق به دریافت توپ طلای افتخاری از فیفا شده است.

فرانس پوشکاش: ستاره سال های دور فوتبال مجارستان و رئال مادرید از گلزن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می‌رود. پوشکاش در قیاس با فوتبالیست های حرفه ای، اندام چندان مناسبی نداشت. او قدی کوتاه داشت و چاق به نظر می‌رسید. در زدن ضربات هوایی و سر بسیار ضعیف بود ولی شوت‌های سرکش و مهارنشدنی او با پای چپ، باعث به ثمر رسیدن گل های بسیار زیادی شده است. پوشکاش از لحاظ جای گیری در زمین و شامه گلزنی جزو برترین مهاجمانی است که تاریخ فوتبال به خود دیده است. این بازیکن فوق العاده مجار در30سالگی به رئال مادرید پیوست. اما با وجود سن بالا طی 262 بازی، 242 گل برای لوس بلانکوس به ثمر رساند و سه قهرمانی اروپا را با این تیم کسب کرد. پوشکاش طی سال های 1958 تا 1966 برای رئال به میدان رفت.

فرانسیکو خنتو: خنتو با 6 قهرمانی اروپا و کسب 12 لالیگا، جزو اسطوره های جاودان تاریخچه با عظمت لوس بلانکوس محسوب می شود. خنتو بازیکنی بسیار مسلط به توپ بود. از خصوصیات معروف پاکو خنتو، سرعت خارق العاده این بازیکن بود. دی استفانو بعد ها در توصیف سرعت خنتو می گفت: "گاهی خنتو، بعد از استارت های معروفش، مجبور بود مدت زیادی با توپ بازی کند تا بقیه هم تیمی هایش به او برسند." خنتو بین سال های 1953 تا1971 برای رئال بازی کرد و در 428 بازی 128گل برای این تیم به ثمر رساند.

افتخارات: این سه بازیکن روی هم 677 گل در 1083بازی برای رئال مادرید به ثمر رساندند. درواقع با حضور این مثلث، هیچ تیمی توان مقابله با رئال را نداشت و این رئال بود که بهترین استفاده را از این نسل طلایی کرد و به تمامی افتخارات ممکن در آن سال ها دست یافت. خنتو با رئال 6 بار قهرمان اروپا شد و در 18 سال حضورش در برنابئو 8 بار در فینال جام باشگاه های اروپا بازی کرد. آلفردو دی استفانو هم 5 بار قهرمانی اروپا را به دست آورد و پوشکاشی که در 30 سالگی به این تیم پیوسته بود موفق به کسب سه لیگ قهرمانان اروپا شد. این مثلث به عنوان مخوف ترین و پر افتخارترین مثلث هجومی تاریخ فوتبال شناخته می‌شود.

مثلث مخوف اسنایدر، اتوئو و میلیتو در اینترمیلان

 وسلی اسنایدر: او مهره کلیدی تیم ملی هلند و اینتر میلان در سال 2010 است. او بازی سازی خلاق و باهوش در موقعیت شماره 10 است و دارای سرعت و قدرت بدنی بالایی است و توانایی بالایی در پاسکاری دارد. اسنایدر شوت های سنگینی با هر دوپا دارد و متخصص ضربات آزاد پشت محوطه جریمه است. 
اسنایدر در کنار بازیکنانی مانند کامبیاسو مامور تغذیه مهاجمانی مانند اتوئو و میلیتو بود و توانست سه گانه را در سال 2010 به دست آورد و به عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان شناخته شود که با قهرمانی در جام باشگاه های جهان در همان سال و فتح دوباره اسکودتو در سال بعد همراه بود.

ساموئل اتوئو: بارسلونا با معاوضه اتوئو و زلاتان مرتکب اشتباهی بزرگ شد. او به اینتر میلان رفت و در تیم مورینیو در پست هافبک تهاجمی به عنوان بال کناری توپ زد. و این بار سه گانه را در ایتالیا به دست آورد. او برای اینترمیلان 33 گل را در 67 بازی به ثمر رساند و سپس راهی تیم های آنژی روسیه، چلسی، اورتون و سامپدوریا و لیگ ترکیه شد.

دیگو میلیتو: دیگو میلیتو مهاجم سابق اینتر از سال 2009 تا 2014 در این تیم حضور داشت، این بازیکن آرژانتینی با پیراهن این تیم موفق به ثمر رساندن 75 گل شده است. او در سال 2009 و پس از اینکه اینتر زلاتان ابراهیموویچ را به بارسلونا فروخت، مورینیو، میلیتو را به عنوان یک جانشین سطح پایین جذب کرد. اما میلیتوی 30 ساله تبدیل به مرد بزرگ مورینیو در نوک پیکان حمله شد. او بیش از زلاتان در خدمت تیم بود و فصل را طوری به پایان برد که زلاتان هرگز موفق به انجام آن نشده است؛ دوبار گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و یک پایان رویایی در پایان فصل.

افتخارات: اینتر میلان در حضور این سه بازیکن توانست بهترن فصل تاریخ فوتبالش را سپری کند. این تیم در فصل 2010 هم جام قهرمانان اروپا را برد هم کوپای ایتالیا را و هم برای پنجمین بار پی در پی به قهرمانی سری A  دست یافت. ترکیب خلاقانه این سه مهاجم آن قدر خوب از کار درآمد که میلیتو توانست 30 گل در طول فصل بزند و اینتر با شکست دادن بارسلونا و بایرن مونیخ آماده، قهرمانی اروپا را جشن بگیرد.

مثلث مخوف فان باستن، گولیت و رایکارد در آث میلان

رود گولیت: یکی از پر آوازه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال طی چهار بازه مختلف در سری آ به میدان رفته است. گولیت از سال 1987، از آیندهوون به میلان آمد و مهمترین افتخارات او کسب 3 عنوان قهرمانی در اسکودتو و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان است. او در حالی به میلان پیوست که هموطن دیگرش یعنی مارکو فان باستن در آن حاضر بود و یک سال بعد دیگر هموطنش فرانک رایکارد به میلان پیوست. حضور این سه بازیکن در کنار هم توانست یکی از بهترین و مخوف ترین مثلث های هجومی تاریخ فوتبال را تشکیل دهد. گولیت در مجموع 117 بار برای میلان به میدان رفت و 35 گل برای این تیم به ثمر رساند.

فان باستن: او در سال 1987 به میلان پیوست و 6 سالی را در این تیم مشغول به بازی بود. قابلیت بازی در اکثر مناطق زمین را داشت و به همین دلیل به تشخیص آریگو ساکی مربی سابق میلانی‌ها، برخلاف بازی‌های آژاکس و تیم ملی هلند، فان‌باستن به جای بازی به عنوان یک هافبک آزاد، تبدیل به مهاجم هدف میلان شد، میلانی که با گل‌های عجیب و خارق‌ العاده این بازیکن، هر جامی را از آن خود می‌کرد. فان باستن در دوران فوتبالش موفق شده 3 بار توپ طلا ببرد و همچنین 3 بار در لیگ ایتالیا و 2 بار هم در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان شود.

فرانک رایکارد: او بازیکنی با توانایی های بالای تاکتیکی بود که می توانست در اغلب نقاط زمین بازی کند. فیزیک و قدرت بدنی بالا، رایکارد را به یک بازیکن جنگنده در زمین تبدیل کرده بود، هوش و قدرت بازی خوانی، دید عالی در کنار تکنیک و مهارت کار با توپ از ویژگی های او بود. از مهارت های رایکارد ضربات سر دقیق و ارسال پاس های عمقی بود. رایکارد در دیدار فینال جام باشگاه های اروپا 1990 موفق به گلزنی شد تا دو بار پیاپی در سال های 1989 و 1990 قهرمانی اروپا را به دست آورد که با قهرمانی در سوپرجام اروپا و جام بین قاره ای همراه بود. او حتی یک بار به عنوان برترین بازیکن سری آ انتخاب شد.

 افتخارات: این مثلث تهاجمی از اولین خریدهای سیلویو برلوسکونی و از بهترین خریدهای دوره طولانی حضور برلوسکونی در میلان بوده اند. این مثلث هلندی توانست دو بار پیاپی در سال های 1989 و 1990 صاحب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شوند. میلان در این دوره همچنین سه بار پیاپی قهرمان اسکودتو شد و رکورد 58 بازی بدون باخت را هم تجربه کرد.

مثلث مخوف رونالدو، رونی و توز در منچستر یونایتد 

کریستیانو رونالدو: یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال، موفق به کسب افتخارت بزرگی در تیم منچستر یونایتد شده است. اوج نمایش رونالدو در منچستر به سال 2008 بر می گردد که او با نمایش های شگفت انگیزش لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر را برای تیمش به ارمغان آورد. او در این فصل موفق به زدن 42 گل در تمامی رقابت ها شد و با بردن کفش طلای اروپا و توپ طلای فیفا، افتخارات خود را در این تیم تکمیل کرد. رونالدوی منچستر یک بازیکن فانتزی، دریبل زن و یک گلزن قهار بود که با سرعت بی نظیرش هر خط دفاعی را محو و ویران می کرد. رونالدو طی 6 سال حضورش در این تیم موفق به زدن 118 گل شد.

وین رونی: آقای گل تاریخ منچستر یونایتد، توانست در این تیم دوران بسیار درخشانی را رقم بزند. بازیکنی که در دوران اوجش با سرعت خوفناک و شوت های اعجاب انگیزش هر خط دفاعی را نابود می کرد. تماشاگران به علت تعصب شدید و انتقالش از بندر لیورپول به منچستر که گویای  روحیه یاغی گری در رونی بود، به او لقب وازا برگرفته شده از گازا لقب یگانه یاغی تاریخ فوتبال انگلیس، پل گاسکوئین، را دادند. رونی مجموعا 5 لیگ برتر را  با منچستر فتح کرد و تنها لیگ قهرمانانی که کسب کرده است به سال 2008 و حضور در کنار مثلث مخوف زمان وقت منچستر بر می گردد. رونی طی 13 سال بازی در اولدترافورد توانست تبدیل به یکی از محبوب ترین کاپیتان های تاریخ این تیم شود. وازا مجموعا 250 گل برای منچستر به ثمر رسانده است.

کارلوس توز: پسر صورت زخمی اولدترافورد، طی زمان حضورش در منچستر توانست دوران خوبی را در این تیم رقم بزند. توز یک بازیکن خستگی ناپذیر و بسیار فرصت طلب بود که با هوش بالای خود سخت ترین توپ ها را به گل تبدیل می کرد. در کنار همه این خصوصیات، توز پاسور بسیار خوبی هم به شمار می رفت و از دید بالایی در زمین برخوردار بود. توز به مدت دوسال در تیم منچستر حضور داشت و توانست گل های بسیار خوب و سرنوشت سازی را برای این تیم به ثمر برساند. ضلع سوم مثلث رویایی منچستر در سال 2008 موفق شد لیگ قهرمانان اروپا را به همراه این تیم فتح کند. این آرژانتینی دوست داشتنی در مجموع موفق به زدن 34 گل برای قرمز پوشان شهر منچستر شد.

افتخارات: این سه بازیکن روی هم موفق به زدن ۴۰۲ گل برای منچستر یونایتد شده اند. مثلثی که با تکنیک و سرعت کریس رونالدو خط دفاعی حریف را به هم می ریخت و با شم گلزنی بالای رونی و توز  دروازه حریفان را فتح می کرد. منچستر با مثلث رویایی ایش موفق به کسب دو قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی لیگ برتر،  یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه های جهان و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلستان شده است.

نکته: این یادداشت شامل سه بخش می باشد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیارئال مادریدبارسلوناانگلستانمنچستریونایتدایتالیایوونتوسمیلاناینترستون نويسندگانبرچسب‌ها: دنیس لاوجرج بستسر بابی چارلتونلیونل مسیرونالدینیوساموئل اتوئومیشل پلاتینیزبیگنیو بونیکپائولو روسیآلفردو دی استفانوفرانسیسکو خنتوفرانس پوشکاشدیگو میلیتووسلی اسنایدرمارکو فان باستنرود گولیتکریستیانو رونالدووین رونیکارلوس توزفرانک رایکاردبهترین مثلث های تاریخ فوتبال برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر تونل افتخار بازیکنان آلاوز برای بارسلونا (عکس)بهترین مثلث های تاریخ فوتبال (۱)؛ از نسل طلایی میلان تا مثلث مخوف یونایتددیدار همسر و فرزند هادی نوروزی با گرشاسبی؛ اهدای پیراهن پرسپولیس به هانی نوروزیبازی های آسیایی جاکارتا؛ پومسه؛ مرجان سلحشوری فینالیست شدایمن حسین برای مذاکره با پرسپولیس به تهران می آیدگیشه مطبوعات خارجی؛ یکشنبه، 19 آگوست 2018راجی: باکایوکو به بهترین شرایط نیاز دارد تا تاثیر خود را نشان دهد؛ تجربه او در چلسی کمک رسانش خواهد بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ صعود رضا اطری به نیمه نهاییبازی های آسیایی جاکارتا؛ کشتی آزاد؛ شروع طوفانی حسن یزدانیبررسی وضعیت میزبانی مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا؛ حضور کارشناسان AFC در تبریزطلسم گل نزدن هری کین در ماه آگوست، در تاریخ دفن شد (کاریکاتور)بازی های آسیایی جاکارتا؛ کبدی مردان؛ برتری مقتدرانه ملی پوشان مقابل ژاپناصفهانیان: داور یک پنالتی اشتباه به سود فولاد مقابل نساجی اعلام کرد؛ اخراج بازیکن ذوب آهن در دربی اصفهان درست بودرسمی؛ جبرئیل سیسه به باشگاه آماتور وینچنزا 1902 ایتالیا پیوست!گزارش سایت گل پیش از دیدار منچستریونایتد و برایتون: جهانبخش، یکی از 5 مهره کریس هاتن که می‌تواند برای شیاطین سرخ دردسرساز شودپنهان در شلوغی؛ داستان بازگشت اینتر به لیگ قهرمانان اروپا - بخش دوم (با زیرنویس فارسی)چراغپور: مقایسه بازی دفاعی در لیگ برتر با تیم ملی قابل پذیرش نیستفوتبالیست های متولد امروز؛ 19 آگوستبوسکتس: فصل هیجان انگیزی داریم و به خوبی تقویت شده ایم؛ آلاوز با دفاع خوب خود کار را سخت کردمحمد نصرتی: اگر به تیمی نروم، شاید به خداحافظی از فوتبال فکر کنم بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه بارسلونا 3-0 آلاوز؛ اولین هفته و اولین اتوبوسی که توسط مسی چپ شد!کیه وو ۲-۳ یوونتوس؛ این تیم همیشه برنده است، حتی اگر قرار باشد ۲ بار یک گل را تکرار کند!چلسی 3-2 آرسنال؛ دومین شکست امری و دومین پیروزی ساری در روز پرگل استمفورد بریجمورینیو: مستند آمازون از منچسترسیتی به وضوح نشان داد که کلاس، خریدنی نیسترسمی؛ ترکیب تیم‌های بارسلونا و آلاوزپیش بینی گاتزتا دلو اسپورت از جایگاه تیم های سری آ ایتالیا در پایان فصل؛ یوونتوس قهرمان و اینتر دومرسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و آرسنالرسمی؛ ترکیب تیم های کیه وو و یوونتوسکلوپ: مصدومیت دی بروین به سود لیورپول است؟ هر کس این طور فکر می‌کند، یک عوضی است!لاتزیو 1-2 ناپولی؛ کارلتو میخ اول را محکم کوبیدساری: هازارد فعلا نمی تواند نود دقیقه بازی کند؛ ساختار دفاعی تیم نیاز به پیشرفت دارداسپالتی: پنج تیم می توانند یوونتوس را در این فصل به چالش بکشند؛ اینتر می تواند هر حریفی را شکست دهدوالورده: خوش شانسیم که در عصر مسی زندگی می‌کنیم؛ دفاع چند لایه آلاوز ما را به دردسر انداختکی روش: روند پیشرفت جهانبخش مشابه کریستیانو رونالدو است؛ ایران استعداد های بزرگی داردکی روش: روند پیشرفت جهانبخش مشابه کریستیانو رونالدو است؛ ایران استعداد های بزرگی دارد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان

فقط برای سرگرمی

ما 99 مشکل داریم از شکست دادن اسپرز بین آنها نیست آرسنال: ما فوق ستاره ها را می سازیم
لیورپول: ما فوق ستاره ها را رشد می دهیم
سیتی: ما فوق ستاره ها را می خریم
چلسی: ما فوق ستاره ها را می فروشیم
یونایتد: ما فوق ستاره ها را نابود می کنیم کامنت وینیسیوس برای سانچو:
چه بازیکنی اسطوره یوونتوس و تیم ملی فرانسه، لیلیان تورام به بدنش سیر می زد تا روی عملکرد مدافعان حریف اثر بگذارد خلاصه دوران مارکو رویس در دورتموند عصبانیت هوادار یونایتد از رشفورد:
مارکوس ترشفورد تیم های آلمانی در رقابت های این فصل اروپا بی بی سی ایتالیایی ها فلش بک به زمانی که سر الکس فرگوسن می خواست در استادیوم اتحاد بنشیند و گفت باید لوگوی سیتی روی صندلی او پوشانده شود این یکی واقعا غم انگیز است متس هوملس، کابوس مهاجمان

 

 

چرا زنان بیشتر از مردان عمر می کنند؟

کمی تو سر توپ ببینیم:

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال