Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - استاندار قزوين گفت: بايد از ظرفيت هنرمندان و اهالي فرهنگ براي معرفي و تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي و ميراث غيرملموس آن بهره گرفته شود.

به گزارش ايرنا، عبدالمحمد زاهدي روز يکشنبه در نشست شوراي سياست گذاري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: با زبان هنر مي توان به خوبي و زيبايي هرچه تمام تر دستاوردهاي انقلاب اسلامي را به نمايش گذاشت و آنها را معرفي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قزوين ادامه داد: بسيج و سپاه،حوزه هنري، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، آموزش و پرورش و دانشگاه ها مي توانند در اين خصوص موثر واقع شوند.
وي از حرکت مردم ايران براي به ثمر رساندن انقلاب اسلامي به عنوان يک سرمايه گذاري عظيم اجتماعي ياد کرد و گفت: در تاريخ انقلاب هاي ضد نظام حاکم، بي سابقه بوده که همه گروه هاي مردم به مبارزه و قيام برخيزند.
استاندار قزوين با اشاره به شعار انتخاب شده براي برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب مبني بر `افتخار به گذشته و اميدواري به آينده`، گفت: دشمن با تمام توان خود تلاش دارد با ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوري اسلامي همين 2 موضوع يعني گذشته و اميد به آينده را از ما بگيرد.
اين مسئول از انقلاب اسلامي به عنوان اتفاق بزرگي در تاريخ ثبت شد، ياد کرد و گفت: تاثير حرکت بزرگ مردم در تغيير نظام سياسي کشور در سال 57 به حدي اهميت داشت که خيلي ها آنرا از مهم ترين تحولات قرن گذشته ياد مي کنند.
وي با مقايسه چهره شهرها و روستاهاي کشور در دوره قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار داشت: در همان زمان که جشن هاي 2500 ساله شاهنشاهي برگزار مي‌شدريال وضعيت خيلي از شهرهاي ايران تاسف برانگيز بود اما اکنون با خدمات ارايه شده در دوره هاي مختلف نظام جمهوري اسلامي چهره بسياري از شهرها و روستاهاي کشور از محروميت خارج شده است.
استاندار قزوين ادامه داد: با وجود تمام اين دستاوردها، دشمن به دنبال ناکارمد جلوه دادن نظام است و مي کوشد تا ناکارآمدي جمهوري اسلامي و نظام ديني را به افکار عمومي القا کند بنابراين وظيفه داريم با تشريح خدمات ارايه شده به خنثي سازي اين توطئه بپردازيم.
زاهدي با بيان اينکه نبايد در مقابل آرمان ها و ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي عقب نشيني کنيم، افزود: انقلاب اسلامي تنها براي يک گروه خاص نيست و براي حفظ آن همگي بايد فارغ از نگاه هاي جناحي در برابر توطئه دشمن يک صدا باشيم.
وي در ادامه از فرمانداران خواست در جهت برگزاري هرچه باشکوه تر برنامه هاي مربوط به دهه مبارک فجر امسال برنامه ريزي لازم را داشته باشند.
7388*3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین