Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:24:38 GMT

بانوی جودوکار خراسان جنوبی مقام نخست کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۹۴۲۵

بانوی جودوکار خراسان جنوبی مقام نخست کشور را کسب کرد

شهناز ملولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشوری جودو در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان و در هشت رده وزنی به میزبانی سنندج به مدت 2 روز از 26 مرداد ماه برگزار شد که از خراسان جنوبی در رده نوجوانان هفت نفر و جوانان 2 نفر به این مسابقات اعزام شدند.
وی ادامه داد: سپیده طاهری، بین 326 شرکت کننده و رده سنی نوجوانان با وزن منفی 40 مقام نخست را کسب و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائب رئیس هیئت جودو بانوان خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته نیز مقام سوم این مسابقات از آن ورزشکار خراسان جنوبی بود افزود: سال 95 هم یک نفر از استان به تیم ملی دعوت شد.
وی خاطر نشان کرد: سپیده طاهری امسال با کسب مقام نخست به تیم ملی دعوت می شود.
ملولی از فعال بودن 2 باشگاه جودو بانوان در بیرجند و یک باشگاه در خوسف خبر داد و گفت: هنوز در سایر شهرستان ها باشگاهی برای این رشته ورزشی فعال نشده است.
رقابت های جودو قهرمانی دختران کشور رده های سنی نوجوانان و جوانان روز جمعه 26 مرداد با حضور ورزشکارانی از 22 استان کشور در سنندج آغاز شد و به مدت دو روز 326 دختر جودوکار در قالب 24 تیم با هم رقابت کردند.
هم اکنون 76 جودوکار در خراسان جنوبی در این رشته ورزشی فعالیت می کنند.
9893 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان کشور تیم ملی جودو خراسان جنوبی وزن رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد