Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نصرالله بازگیران، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش‌آموزان لرستانی شرکت‌کننده در این جشنواره بزرگ علمی، موفق به کسب رتبه‌های متعدد درشش محور شدند.

وی افزود: در محور آزمایشگاه مریم کاظمی و یکتا ملکشاهی، در محور ادبیات کوثر امیریانی، در محور زبان انگلیسی ستایش بیرانوند و مهرآفرین مرادی و نساء حیدری، در محور پژوهش محمدمهدی عبدی‌بسطامی و محمدحسین ابوالفتحی، در محور دست‌سازه امیر مسعودی و محمد نجفی موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی دریکوند، رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: زینب علی‌پور موفق به کسب مقام اول طرح برتر بازارچه و آمنه نامدار رتبه نخست بازارچه را کسب کردند.

وی تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مرحله آموزشگاهی را ۶۵ هزار دانش‌آموز برشمرد و افزود: از این تعداد در نهایت شش گروه یعنی ۱۰دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند.

ارتقای دانش مهارت و نگرش دانش‌آموزان در زمینه پژوهش، شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی خلاقیت دانش‌آموزان، کیفیت‌بخشی به فرایند یاددهی یادگیری و کاربردی کردن علم و دانش ازجمله اهداف جشنواره نوجوان خوارزمی است.

انتهای پیام/م

درخشش دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • تبدیل مددگیرنده به مددکننده راهبرد موفق کمیته امداد
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد